1

Onderwerp: Ook ik ben nieuw!!!

Hallo allemaal,

Ook ik ben nieuw op het forum. Mijn naam is Wendy en ik heb een dochter Lois van ruim drie jaar, waarmee ik graag bak.
Vorig jaar oktober heb ik voor eerst een workshop bij Lonnes gedaan. Sindsdien ben ik besmet en heb ik al een aantal taarten en cupcakes gemaakt. De meeste geef ik weg en inmiddels heb ik een aantal vriendinnen zover gekregen dat ze het aandrurfde mij hun taart of cupcakes te laten maken. Kan ik mooi oefenen want zo goed als de taarten er hier op de site uitzien zijn die van mij nog niet.

In ieder geval heb ik al veel gehad aan de tips en howto's die hier te vinden zijn.

Groetjes Wendy

2

Re: Ook ik ben nieuw!!!

Welkom Wendy op dit reuze gezellige en leerzame forum...kijk maar uit, want voor je het weet ben je verslaafd aan taarten maken...in ieder geval veel plezier met bakken en decoreren ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

3

Welkom.
Ik ben het helemaal met je eens, ik heb ook erg mooie taarten langs zien komen.
Veel plezier met bakken en decoreren.

Ik kan trouwens niet wachten tot die kleine van mij mee kan helpen bakken.

gr Denise

welkom op dit gezellige forum!!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

ow he, zie nu pas dat je uit nieuwegein komt!! weer eentje om de provincie utrecht te vertegenwoordigen!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

Veel plezier op dit forum!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.