Onderwerp: Geen mij maar een concrete opdracht....
Doe maar wat.... Dat is dus duidelijk niks voor mij 
Gevuld met Framboos-aardbei mousse en aardbeienjam.
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Geen mij maar een concrete opdracht....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gevuld met Framboos-aardbei mousse en aardbeienjam.
ik vind het toch mooi geworden
Doe maar wat is mooi geworden.
Echt een hele mooie taart, leuke kleuren combi ook!!
Hoe kom je aan die engeltjes?
Echt een hele mooie taart, leuke kleuren combi ook!!
Dat is eigenlijk een mal voor gipsen figuurtjes. Ze zijn nú in de opruiming bij Kruidvat en Trekpleister. De prijs ligt zo rond de 3-4 euro en ze hebben ook een mal voor een boeddha.
Bij deze set zit ook gips en verf (goud/zilver), maar die heb ik weggemieterd, het ging me alleen om de mal 
Erg mooi geworden,kleurencombi is erg leuk.
Ik heb de engeltjes ook zien liggen,maar heb ze niet gekocht nu heb ik spijt dat ik ze niet heb meegenomen.
ellenkocky schreef:Echt een hele mooie taart, leuke kleuren combi ook!!
Dat is eigenlijk een mal voor gipsen figuurtjes. Ze zijn nú in de opruiming bij Kruidvat en Trekpleister. De prijs ligt zo rond de 3-4 euro en ze hebben ook een mal voor een boeddha.
Bij deze set zit ook gips en verf (goud/zilver), maar die heb ik weggemieterd, het ging me alleen om de mal
oh oke deze zijn dat dus, ik kan ze helaas nergens vinden, jammer!!
Nou toch een mooie taart hoor 
doe maar wat tja daar sta je dan, ik vind hem leuk!!
mooie taart en leuk met die engeltjes.
Mooi en strak!!
Nou, dat ben ik dus niet met je eens! Ik vind 't juist een hele leuke taart geworden ... dus blijkbaar kun je best wat met 'doe maar wat' opdrachten!
Mooi gedaan Martinique!
Waarom is dat niets voor jou??? 
Je hebt er een prachtige taart van gemaakt hoor.Dussssssssssssssss.......................... het is duidelijk WEL is voor jou!!!

Mooi geworden toch? Je hebt er wat moois van gemaakt hoor 
Mooie taart! Erg leuk met die engeltjes!
Doe maar wat...tja...en Martinique heeft er zeker wat van gemaakt...een hele leuke en vrolijke taart...met engeltjes

Prachtige taart geworden.
Ikzelf vind het altijd wel fijn wanneer de mensen zeggen "doe maar wat. Ik probeer er dan toch altijd voor hen iets heel persoonlijks in te leggen.
ik vind hem ook heel mooi hoor 
schattig al die engeltjes!
Vergeleken je andere taarten snap ik wel wat je bedoelt. Maar je bent weer erg crea geweest met het Kruidvat! Super!
toch een leuke taart hoor! ondanks je gebrek aan inspiratie
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Geen mij maar een concrete opdracht....