Onderwerp: Hulp gevraagd: VOOR EN NA!!! (met nieuwe foto's)
Wie ben ik?????
Wat moet/kan ik nog verbeteren????
Dit is wat ik er van gemaakt heb met jullie tips! Nog aanvullingen? Veranderingen????
Kleine tip: zoek hem in de Panne
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Hulp gevraagd: VOOR EN NA!!! (met nieuwe foto's)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wie ben ik?????
Wat moet/kan ik nog verbeteren????
Dit is wat ik er van gemaakt heb met jullie tips! Nog aanvullingen? Veranderingen????
Kleine tip: zoek hem in de Panne
Ik ken dit beestje niet. Maar het ziet er wel heel erg lief uit.
samson, mooi gedaan.
grtz Elly
mijn zoontje zei gelijk Samson
hijs leuk
Leuk gedaan hoor! Herkende hem pas toen je de hint gaf, Is dat heel erg als ik dat zeg?
Vidn hem wel heel lief om te zien.
ik dacht wel gelijk samson
zijn haar (froufrou) moet over zijn ogen !!! bij bobtails zie je de ogen (bijna) niet. Verder heel erg goed vind ik.
Ik zie een heeeel schattig hondje trouwens!
Maar moet het echt Samson zijn? Want dan denk ik dat ik hem niet herkende door zijn 'blote' gezichtje....Misschien dat een bosje haren in zijn gezicht, waaronder dan zijn zwarte neus en oogjes uitpiepen, hem herkenbaarder maken...
Groetjes, Jozien.
Ik zou ook zeggen langer/wilder haar en zwart neusje. Misschien alleen grijs op de borst?
Ik moet wel zeggen dat Jesse van 3 meteen Samson zei dus....
Als je kijkt hoe een beeldje eruit ziet namelijk zo
dan zit je er toch niet ver naast... ik zou misschien nog even iets aan zijn kapsel doen en wat duidelijkere oortjes maken.
Ja zo ziet Samson er in de strips ook uit! Ik denk dat kinderen hem daarom ook zo goed herkennen!
leuk gedaan
Het is een schatje, maar volgens dochter lief is het een "taart hondje!!" en geen Samson. Maar ik vind hem wel geweldig!
Nou, Dames, dank jullie wel!!! Dank zij jullie tips lijkt dit beest nu iets meer op Samson. (mijn schoonmoeder is pas naar bed gegaan toen ik de laatste hand had gelegd) Morgen volgen de make-over foto's
Ja, hij is dus naar de kliniek geweest :-D
Zo, de foto's staan er bij. Moet alleen voorzichtig zijn met zijn oortjes. Die lijken erg breekbaar. Dus als jullie nog tips/op en/of aanmerkingen hebben: Ik hoor het graag!!!
Veel beter! Dit is toch meer Samson vind ik!
nu is het echt Samson !!!
Hij is heel mooi geworden!!!!!!
Jessica
Je ziet het nu meteen.. dit is Samson.. wat leuk zeg! Keek ik altijd..
Hoi Nathalie,
Lisa vond hem ook op samson lijken
Een heel leuk mooi hondje, maar ik vind onze Jules toch mooier :lol:
Groetjes en tot gauw Marlies.
Leuk gedaan zeg!
Dit is 'm !
Ooo Nath, wat een poepieeeeeeee!!
ik lees nu pas topic, maar herkende in de 1e foto al direct samson...de 2e foto is echter nog beter!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Hulp gevraagd: VOOR EN NA!!! (met nieuwe foto's)