Re: NOG NOOIT EERDER VERTOOND!!!! gigantisch drama!!!
Zo, dat ziet er wel heel versmurft uit zo zeg!
WAt een ramp voor je, had je geen hoofdpijn dan zou je het er wel van krijgen.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » NOG NOOIT EERDER VERTOOND!!!! gigantisch drama!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zo, dat ziet er wel heel versmurft uit zo zeg!
WAt een ramp voor je, had je geen hoofdpijn dan zou je het er wel van krijgen.
Oooo, wat erg!!! Meid wat een drama.
Heb dit zelf nog nooit gehad (en hoop het ook echt nooit te krijgen) en smeer wel altijd af met de botercreme mix.
Gelukkig dat je moeder in actie kwam.
Beterschap met je migraine.
Ik vind m prachtig!! En ook heel leuk dat je dit met ons allen deelt. Je zou m hier goed kwijt kunnen hoor, gewoon lekker met een lepeltje! Sterkte met de migraine
Mijn....wat een drama is dit zeg...ongelovelijk...zou er sponthaan hoofdpijn van krijgen...maar goed dat moeders altijd een oplossing weten te vinden...sterkte met je migraine 
Wow .geen woorden voor....dat is dan een tegenvaller zeg.
Tjee, je zal je taart de volgende dag zo aantreffen..
Denk ook dat het de botercreme is geweest.
Volgende keer 1:1
Dat is vreselijk.
Probeer de meringue botercreme eens. Erg lekke en geen last van smeltverschijnselen.
Ben je het allemaal weer een beetje te boven? Dit is toch wel je ergste nachtmerrie!!
Hallo dames,
Bedankt voor alle tips, ik hoop dat dit noooooit meer zal gebeuren, gelukkig ben ik weer van de hoofdpijn af...de taart was gelukkig nog wel lekker, mijn vriend vond deze "mislukking" niet zo erg hahaha...
Ik ben nu toch maar een taartje voor mijn nichtje aan het maken, als goedmakertje...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » NOG NOOIT EERDER VERTOOND!!!! gigantisch drama!!!