1 Laatst bewerkt door misty (04-08-2008 06:51)

Onderwerp: Wat is het verschil tussen RegaIce,fondant of marsepein

Aangezien ik hier iemand heb lopen die een notenallergie heb ben ik aangewezen op fondant of MMF.Ik zag dat ik ook RegalIce heb besteld maar ik weet niet of dat je daar een taart mee kan bekleden.Ik heb gehoord dat het uithard en dat het meer geschikt is voor icing te spuiten.is dat zo,of heb ik dat verkeerd bergrepen.En wat kan je er nog meer mee doen.Ik ben benieuwd.
Bedankt voor het lezen.
Groetjes Elly

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

2

Re: Wat is het verschil tussen RegaIce,fondant of marsepein

Helluppie.Is er niemand die 't weet?????????????

3

RegalIce fondant is niet om icing te spuiten in ieder geval. Zelf gebruik ik alleen RegalIce om kleinere decoraties en puzzelplaatjes mee te maken en niet om een taart te bekleden.

Voor het bekleden kun je bijv. Pettinice fondant of MMF gebruiken en dan zelf kleuren.

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

4

Als je even de zoekfunctie gebruikt dan krijg je heeeeeeel veeeeeel topics die de verschillen en de voor- en nadelen van de diverse artikelen bespreken! Ook op de pagina van de webshop vind je veeeeel informatie!

We willen altijd ons best doen om je vragen te beantwoorden maar op dit forum is deze vraag haast een beetje:

Wat is een taart en is dat eetbaar :D :lol: :D :lol:?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5

Tom-Poes,ik 'loop' hier nog maar kort rond en weet eigenlijk nog helemaal niets.En zelf vind ik het niet zo'n stomme vraag.
En Elja,aan jouw antwoord heb ik iests tenminste.tanxxxxxxxx.........

6

misty schreef:

Tom-Poes,ik 'loop' hier nog maar kort rond en weet eigenlijk nog helemaal niets.En zelf vind ik het niet zo'n stomme vraag.
En Elja,aan jouw antwoord heb ik iests tenminste.tanxxxxxxxx.........

Tom poes helpt je ook hoor, want ze geeft juist aan dat er heel veel informatie te vinden is via de zoekfunctie. Er zijn meer beginners geweest met deze vragen, en de antwoorden daarop zijn te vinden via de zoekfunctie. Als je de regels van het forum leest, dan staat er ook duidelijk bij dat het handig is dat je eerst even via de zokefunstie en de FAQ de laat informeren voordat je een vraag stelt.
Sorry ik wilde even Tompoes bijstaan (ook al weet ik dat ze dat heel goed zelf kan).
Zij is juist een van de weinigen die ons altijd te woord staat als er iemand een vraag heeft.
Zo ook bij jou dus!

7

Thanx Babs!

Ik was al een beetje bang dat het misschien niet zo aardig over zou komen... en ik ben best aardig!

De zoekfunctie vind je bovenin de oranje balk!
En kijk ook eens in de FAQ

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

8

Het was ook niet zo bedoeld,hoe ik het op geschreven had.Sorry daarvoor.Maar ik ben zo groen als gras en weet niet eens de zoekfunctie te vinden.En ik zie hier meer vragen staan,waar ik zelf ook wat aan heb.Maar als ik onbedoeld iemand beledigd heb,.......nogmaals sorry

9

Nou.Zowel bij de zoekfunctie en bij FAQ niets tevinden over RegalIce.
Ik ga gewoon het een en ander proberen.

10

even het woord ander intikken (dus los van elkaar). En alle topics doornemen, omdat het woord ook kan voorkomen in de tekst.
Heb deze link voor je gevonden.
Heb je daar wat aan?
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=25598

11

of deze!

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … hp?id=1899

12

Zeker Babs.
Ik heb echt alles doorgespit maar inderdaad aan elkaar geschreven zoals op het pakje staat.
Ik zal de volgende keer eerst het forum na lezen voordat ik een vraag stel.
Dank je wel.

13

Hallo Misty,
Ben blij dat ikniet de enige ben die niet alles weet te vinden. Ik ben ook al dagen aan het lezen en nog eens lezen en kom ook steeds weer dingen tegen waarvan ik den whaaaaaaaa is da nu weer.

Maar het is wel heel leerzaam.

groet
Tony

14

Echt, het lezen van de beschrijvingen van de producten die de webshop verkoopt, maakt ook al een heleboel duidelijk! Hier op het forum zijn zoveel verschillende meningen en topics over van alles, dat je daardoor soms nog minder de bomen door het bos ziet...

Gewoon een basisbestelling doen, lekker gaan knutselen en je taartje showen! Daar leer je het het meeste van!

15

tony schreef:

Hallo Misty,
Ben blij dat ikniet de enige ben die niet alles weet te vinden. Ik ben ook al dagen aan het lezen en nog eens lezen en kom ook steeds weer dingen tegen waarvan ik den whaaaaaaaa is da nu weer.

Maar het is wel heel leerzaam.

groet
Tony

Hoi Tony
Ik had me afgelopen dagen voorgenomen om het hele forum uit te spitten.Ik moet zeggen dat ik wel het een en ander wijzer ben geworden daardoor.
Ik vind het allemaal ontzettend leuk wat alle baksters maken en dan denk ik....WHHHAA,zou ik dat ook allemaal kunnen.Gisteren is er weer een bestelling van de webshop binnen gekomen(hebbe,hebbe,hebbe,hahaha)en heb ook boeken besteld.Maar helaas is alles in het engels.Ik dacht,oh geen probleem wat ik kan engels.Nou niet dit soort engels.Maar ik ga de plaatjes wel afkijken.Ik ben al zover dat ik roosjes kan maken.

16

kiwi schreef:

Echt, het lezen van de beschrijvingen van de producten die de webshop verkoopt, maakt ook al een heleboel duidelijk! Hier op het forum zijn zoveel verschillende meningen en topics over van alles, dat je daardoor soms nog minder de bomen door het bos ziet...

Gewoon een basisbestelling doen, lekker gaan knutselen en je taartje showen! Daar leer je het het meeste van!

Ja,daar heb je gelijk in.Ik heb ook van alles en nog wat weer bij de shop gekocht en daar staat ook goed beschreven wat wat is.
Ik heb al 2 taarten gemaakt en een paar leuke cup cakes.Ik heb er wel een foto van maar ik heb ze met mijn mobiel genomen.En nu moet ik weer uitvogelen hoe ik de foto's op 't net zet.En zo blijf je bezig.hahaha

groetjes