1

Onderwerp: 2 weken invriezen?

Is dit een probleem?? Ben zelf over 2 weekjes jarig en dan wil ik een stapeltje maken van 2 lagen. Maar ik heb voor datzelfde weekend een opdracht gekregen van een collega om een taart voor haar zoontje te maken die 1 word (+ meptaartje) en op de dag dat ik jarig ben moet ik ook een taartje klaar hebben voor mijn zus en haar collega's omdat 1 van de collega's 4 dagen later met zwangerschapsverlof gaat!

En eigenlijk wil ik ook op taart trakteren op mijn werk :S Kunnen ze het daar ook eens proeven :Y

Dus nog 2 weken de tijd en ik wil graag op tijd beginnen. Dus zou het een probleem zijn als ik 1 van de taarten dit weekend ga maken en dat het dan 2 weken in de diepvries ligt??

2

Re: 2 weken invriezen?

nee hoor geen probleem. Ik heb de kraamtaart voor mijn zoontje ook ruim van te voren gemaakt en ingevroren.

groetjes Crystal
Mijn taarten zien? -->Crystal's creaties

3

Ik heb vorige week 2 taarten gemaakt om dezelfde reden, 18 aug jarig en geen tijd om vlak van te voren te bakken. Deze staan nu beide in de vriezer.

Ik ben wel van mening dat ze vers de vriezer in moeten, dus niet een bevroren kapsel gaan versieren en dan weer in de vriezer. Alles vers en dan in een plastic zak, goed dichtknopen de vriezer in.

laten ontdooien in de koelkast in de afgesloten zak,

4

wij hebben een week of 2 terug de helft die over was van femke's eerste verjaardag opgegeten.. en dat was 8 juni!
en hij was nog steeds even lekker!