1

Onderwerp: Ready to decorate icing van Wilton!

Wie heeft er ervaring met deze icing?

Ik heb een poosje geleden bij een winkel hier in de buurt de ready to decorate zwart gekocht, maar hij bleek heel smerig te smaken, naar verf!
Ik hoop dus dat dat een fout is geweest ofzo, want het leek me wel handig.

Maar goed; heb je het wel eens gebruikt en zo ja, hoe smaakte het???

Groetjes Renske

2

Re: Ready to decorate icing van Wilton!

ik heb me gisteren geopend en geproeft.. gewoon lekker hoor! niets mis mee.
volgens de kookwinkel staat er bij het kleuren (zwart) wel de noot: bij een teveel aan kleurstof kan de smaak veranderen. Maar bij de ready to ice.. niets mis mee

Met een dosis geduld, onsje geluk en heel veel liefde krijg je alles voor elkaar!

3

Ik dat zo'n doos/blikje icing? Ik heb de witte, en vind er een hele rare smaak aan zitten. Niet fout ofzo, ik proef wel dat het zo hoort (heel chemisch toegevoegd smaakje), maar echt niet lekker vind ik.

Mijn website: Presentaart

4

Ik had bij de Jumbo zo'n blikje icing gekocht. Vod het echt knetter duur maar leek me zo lekker... Nou heb het hele ding zo weggegooid, wat smerig zeg. Inderdaad erg chemisch. Als ik dan toch teveel calorieen naar binnen ga werken, dan ga ik liever voor het echte, lekkere werk!

5

Ik heb zo'n witte tube.  zo heel slecht is het niet. maar het is en blijft natuurlijk anders dan de echte . maar ook daarin vind ik veel verschil zitten. Enne tussen marsepein en rolfondant ook...dus . tja

Met een dosis geduld, onsje geluk en heel veel liefde krijg je alles voor elkaar!

6

Ik heb ook die tubes gehad: bah jakkes vies.

7

Die tubes zijn wel meer berekend op kleine details zoals ogen. Zou die nooit heel veel op een taart gebruiken. maak dan liever zelf icing wat niet zo moeilijk is.

voor inspiratie kijk op www.kakeboksen.no

Ik bedoel eigenlijk niet de tubes, maar de blikjes ready to decorate.
Ik had de zwarte gekocht voor de lijntjes van kleurplaten, als je zelf icing maakt moet er zoveel kleurstof doorheen, dus het leek me wel handig!

Groetjes Renske