Onderwerp: copie cakes
Al tijden zoek ik een goed excuus om cc's à la Marlies te maken: theevisite & niks in huis omdat we al de hele zomer saai aan de lijn doen (wel -8 kg door alleen niet te snoepen!) is wel een heeeeel goed excuus!
Dus zie hier:
en nog meer:
Otis alvast aan tafel gezet, maar ja die zag zoals hij het zelf zei : "Haphap!"
Nee, popje, even wachten! Waarop O heeeeeel schattig zegt: "Hap? Hap? O?"
Zegt die 'rotmamma' weer nee en dan krijg je dit:
Maar dat was me toch teveel, dus heeft hij een 'saaie' met alleen maar houtnerfprint gehad. Mjammie! Marsepein er af en weg met de cupcake! ( Hij houdt heel erg van marsepein, staat ook echt te bedelen tijdens het maken, heel ernstig!)
Ze zijn niet allemaal leuk, want ze ouden om 3 uur komen en het was al 10 over en de keuken nog aan gort, overal bak- en versierspullen... dus in de haast snel de laatste 5 afgeraffeld en nog bloemetjes vergeten enzo. Maar goed ze waren erg lekker. De jongedames hebben er elk wel 3! gegeten. Ach, en Otis heeft er nog van 2 de marsepein gepeuterd.
Sorry voor de vele foto's maar moest zo lachen toen ik het terug zag. Kunnen filmpjes ook? Hihi!
groetjes Sas
ps: Niels had op zijn cc's grote caramelkleurige met rumaroma op smaakgebrachte slagroom toeven (? klinkt ineens erg raar... gooi maar bij de sloffe koekjes) met nog caramel bolletjes er op gestrooid. Maar daar heb ik geen foto van, want die stonden veilig koud in de koelkast. En heel gek fotografeer ik daar niet zo gauw
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl