26

Re: Ries is geboren!

wauw leuk gedaan :)

echt erg leuk :D

27

Nou dames, ik krijg helemaal een blos op mijn wangen van al jullie complimenten. 
Het flesje wat op de eerste foto staat komt van een patchworker, maar dat vond ik niet zo lekker werken en toen bedacht ik me ineens dat ik een tijdje geleden (toen ik deze opdracht kreeg) de nursery tappits bij de hebshop gekocht had. En daar komen dus die figuurtjes op de tweede foto vandaan.
En het relief komt idd van zo'n Fiskars texture plate die ik bij Pipoos besteld had. Maar ik zag dat ik hoognodig weer eens bij ze moet gaan shoppen, want die cuttle bug is ook wel heel erg gaaf!

Enne...ik heb natuurlijk wel alleen de mooiste op de foto gezet!!! Ze waren niet allemaal even plat hoor. Maar wat ik meestal wel even doe als de cakejes uit de oven komen en nog in de bakvorm zitten, dan leg ik er even een (houten) snijplank op waardoor ze allemaal aardig plat worden.

Nogmaals bedankt voor de complimenten en ik houdt jullie op de hoogte van dat cateringbedrijf. Maar ik heb het alleen nog maar van horen zeggen hoor, dat ze geinteresseerd zouden zijn. Ik heb van het bedrijf zelf nog niets vernomen!

Groetjes,
Kirsten

Knuppels en rusjes,
Kirsten

wauw supermooi ! Ik weet zeker dat je meer orders gaat krijgen, en een cateringbedrijf erbij heb je vast voorlopig wel druk !

29

Wat een lieffies allemaal! Heel mooi.

30

heel leuk idee!! Ze zien er geweldig uit...

Groetjes, Maudje.
*Maud's Cake Q-ture*