1

Onderwerp: wie in Utrecht wil er nog slagroom ?

als er iemand is in Utrecht die nog taart moeten maken vandaag of morgen kan bij mij tonnetjes slagroom komen halen.
Ik was vamorgen op de markt en kreeg van de kaasboer 40 tonnetjes slagroom,waren vers tot vandaag, je kon ze nog wel tot zaterdag gebruiken ,maar hij mocht ze niet meer verkopen.

Veel taart plezier

2

Re: wie in Utrecht wil er nog slagroom ?

Hahahah meid zit je nou echt met 40 tonnetjes slagroom in huis?
Helaas woon ik niet om de hoe bij je, anders had ik er zeker eentje komen halen bij je. Wat ga je er nou mee doen als er niemand kom dan?

3

bettie schreef:

als er iemand is in Utrecht die nog taart moeten maken vandaag of morgen kan bij mij tonnetjes slagroom komen halen.
Ik was vamorgen op de markt en kreeg van de kaasboer 40 tonnetjes slagroom,waren vers tot vandaag, je kon ze nog wel tot zaterdag gebruiken ,maar hij mocht ze niet meer verkopen.

ga er wat van maken en dan invriezen!! altijd handig een voorraadje

Een hele berg slagroomsoesjes bijvoorbeeld, mmm

5

Oei je woont te ver weg, anders kwam ik echt wel. Mijn slagroom is vanmorgen leeg gelopen in m'n boodschappentas. Echt vieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!! Heb alles schoon moeten maken blegh!

ah bettie!! ik zou o[p zich wel een tonnetje willen hebben, maar ben net echt zo zeiknat geregend op de fiets vanuit zeist... dat ik even niet meer naar buiten wil...
misschien bedenk ik me zo nog... mocht dat zo zijn, dan hoor je het

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

Als je er toch nog een overhebt zou ik hem invriezen, en over bv 2 weken eruit halen, leuk om te proberen en geklopte slagroom kan je ook invriezen (altijd makkelijk om te weten voor een volgende keer :lol:)