Onderwerp: kikkers, bijtjes en lieveheersbeestjes!
Het zijn dan wel blinde kikkers, gemuteerde bijtjes en ziek uitziende lvh beestjes , maar wat zou het, het waren mijn eerste, dus ik ben er al best blij mee voor een eerste keer.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » kikkers, bijtjes en lieveheersbeestjes!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Het zijn dan wel blinde kikkers, gemuteerde bijtjes en ziek uitziende lvh beestjes , maar wat zou het, het waren mijn eerste, dus ik ben er al best blij mee voor een eerste keer.
Wat ziet dat er vrolijk uit... Netjes hoor!!
schattig !
wat een schatjessssssss
wat leuk zeg ! Waarmee heb je de beestjes gemaakt (en die plakjes waar ze op staan ?) ? Oh en je papiertjes zijn leuke kleurtjes, waar komen die vnadaan ?
Vrolijke beesten boel!
Zeker super en dat voor eerste keer!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat leuk zeg ! Waarmee heb je de beestjes gemaakt (en die plakjes waar ze op staan ?) ? Oh en je papiertjes zijn leuke kleurtjes, waar komen die vnadaan ?
Gewoon met fondant, en die papiertjes heb ik hier in een plaatselijk tuincentrummetje gehaald.
laat dit maar niet ana mijn moeder zien dan kan ik in noverber allemaal lieverheerstbeejes cupcakes maken
ze zijn wel heel mooi hoor wauw
Wat een leukerds!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » kikkers, bijtjes en lieveheersbeestjes!