1

Onderwerp: versteviging voor marsepein en fondant

hallo allemaal,

ik lees regelmatig dat je marsepein en fondant kan verstevigen, (ben even de naam kwijt) maar kan je dit ook met iets anders doen?? Ik ga vrijdag op vakantie en kan het niet bestellen via de webshop anders staan ze voor een gesloten deur?? Of is er iemand in de omgeving van Ter Aar, die wat over heeft, wat ik zou kunnen overnemen?? Jullie zouden me enorm helpen, dank jullie wel.

ps wat onzettend veel staat er op het forum, het is echt onwijs leuk om te lezen en ontzettend leerzaam, ik kan nog een heleboel van jullie leren.

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

Re: versteviging voor marsepein en fondant

ik denk dat je tylose bedoeld.

Groetjes Miranda

3

ja klopt, is hier ook nog iets anders voor of niet, kan je dit ook zelf maken, zodat de marsepein en fontant steviger wordt.

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

4

tragant gom kan ook.

Iets wat je zelf kan maken weet ik niet.

Succes!
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

5

Hoi Mirjam5, waar kan je dit kopen en wat is het precies nog nooit van gehoord, maar ik ben ook maar een beginner, dus ben nog erg zoekende, bedankt voor je hulp
chanttie57

6

ik heb een schoentje vanmarsepein gemaakt.. hij ziet er geweldig uit ! maar zodra ik de ondersteuning weg haal.. zacht de zool in elkaar.. hij staat nu 2 dagen? had ik ook iets moeten gebruiken als tylose??

Met een dosis geduld, onsje geluk en heel veel liefde krijg je alles voor elkaar!