1

Onderwerp: Bumba-workshop Wendy

Gisteren ben ik naar Wendy geweest voor de Bumba-workshop (taart bekleden + boetseren).

Ik vond het supergezellig, heel leerzaam en ik kwam voldaan thuis (om 23 u weg en om 2 uur 's nachts weer in Eindhoven, met het OV).

Bedankt Wendy en Ruud!

De taart is nog niet helemaal af en Bumba had ik er even opgezet voor de foto, maar dat mag de pret niet drukken toch?

http://lh6.ggpht.com/e.schaaf/SJgCQFaF5CI/AAAAAAAAA4w/qEgNBGN5KcE/s400/04082008582.jpg

En close-upje van Bumba:

http://lh3.ggpht.com/e.schaaf/SJgCQb9ZQyI/AAAAAAAAA44/uCs6zKLMum4/s400/04082008583.jpg

Ben zelf wel tevreden voor een eerste boetseersel (goed voorbeeld doet goed volgen :D)

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

2

Re: Bumba-workshop Wendy

wat een leukerd :Y

Wauw wauw prachtig!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

4

Wat een leuke Bumba! En je taart ziet er nu al heel leuk uit!

Groetjes Tweety!

5

Bumba is leuheuk!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

6

ik kom net kijken, maar hoor veel en vaak de naam WENDY vallen, dvd's workshops en eigen winkell.. kan iemand mij even updaten???prachtig werk allemaal ! complimenten

Met een dosis geduld, onsje geluk en heel veel liefde krijg je alles voor elkaar!

7

dat is een hele mooie bumba!! En zeker ook een hele mooie taart

8

Heel leuk geworden...fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

9

Heel mooi geboetseerde bumba !

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

10

ah leuke bumba!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

11

Wat een mooie Bumba zeg!

12

Heel erg mooi geworden zeg!

@ Anoli Ik kom ook pas net om het hoekje kijken, maar zoals ik het begrijp en ook heb gezien kan Wendy hele mooie taarten maken. Ze is volgens mij vooral heel erg goed in boetseren en ze geeft hier ook workshops in. Ook heeft ze een dvd gemaakt en verkoopt ze hele mooie taarten. Mocht ik iets niet helemaal goed hebben gezegd dan verbeteren jullie bij maar hoor!

13

heel leuk gedaan zeg, een schatje om te zien!!

14

Mooi gemaakt!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

15

Heel leuk bumbaatje, inderdaad goed geboetseerd :Y

16

Maaikie82 schreef:

Heel erg mooi geworden zeg!

@ Anoli Ik kom ook pas net om het hoekje kijken, maar zoals ik het begrijp en ook heb gezien kan Wendy hele mooie taarten maken. Ze is volgens mij vooral heel erg goed in boetseren en ze geeft hier ook workshops in. Ook heeft ze een dvd gemaakt en verkoopt ze hele mooie taarten. Mocht ik iets niet helemaal goed hebben gezegd dan verbeteren jullie bij maar hoor!

Dank je wel. :O
En anders kun je even op mijn site kijken voor je eigen mening en of info. :D

En Elja, je was gezellig, jammer dat er niet zo veel tijd meer was om je taartje verder af te maken, maar bumba was super. :Y

Hihi, en stuk voor stuk mopperen op hun bumba hoor, maar als hij dan af is.... ;) :lol:

17

haha die reacties, wie is wendy?? Best grappig al zeg ik het zelf...
Ja wendy vertel jij eens... wie ben jij?? en waarom valt jou naam hier zo vaak??? ;)

zullen we maar een wendy fanclub oprichten??? :lol::lol:

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

18

Leuk!!

19

Superleuk!

20

Wat een koddige Bumba!

21

http://i37.tinypic.com/2eummph.jpgnou gezellig was het zeker en het resultaat van mijn bumba taartje al had ik van  te voren geen idee wie bumba nou was  vind ik mijn taart super geworden(eigen roem schijnt te stinken ) maar hij was ook nog lekker hahahahaha lol groetjes riet thanks wendy

22

Ik was er ook die avond en vond het net als Riet en Elja super gezellig. Helaas kan ik mijn Bumba niet meer showen aangezien deze al op is. De kids waren er gek mee. Wendy nogmaals bedankt voor de tips en de gezelligheid en tot 7 november en 11 december.

Groetjes Roos

23

en ook ik vond het hartstikke gezellig!
Mijn Bumba was alleen onderweg naar huis gevallen, dus die heeft geen oren en neus meer!! Omdat ik volgende week jarig ben heb ik em in de vriezer gestopt, hopelijk overleefd hij dat, maar ik zal dan gelijk een foto maken en em hier posten.

Hij is vrij simpel, want het was de allereerste keer dat ik een taart decoreerde!!