1 Laatst bewerkt door dwirp (06-08-2008 20:37)

Onderwerp: vervoeren

hoe vervoeren jullie je cupcakes?

ik ben gevraagd om 40 cupcakes te maken. super leuk natuurlijk. maar ze moeten van noord-limburg naar amsterdam....we zijn zelf uitgenodigd op het feest waar ze naartoe moeten. maar we moeten tot de rand van de stad met de auto en daarna met de tram. daarbij hebben we rolstoel en kinderwagen (met baby) bij. wie o wie kan ons helpen met tips en ideeen. eerder een keer brengen is gezien de afstand totaal geen optie.

alvast bedankt. groetjes anneke

www.frummelke.tk persoonlijke slinger, kaarten en meer.

2

Re: vervoeren

Laat de mensen waarvoor je de cakejes mag maken jullie ophalen aan de rand van de stad! Dat is dan toch het minste wat ze voor jullie kunnen doen?? Toch??? (tenminste, ik zou dat wel doen als het mijn feest was of iemand regelen om jullie op te halen/taxi/.....

nou inderdaad zeg!!! daar ben ik het helemaal mee eens!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

maar dan weet ik nog niet hoe ik mijn cakejes mee krijg. hoe verpakken jullie die? allemaal in een doos lijkt me niet praktisch. de cakejes worden met een simpele marsepeine decoratie gemaakt (plat).

en hoe gaat dat als het heel heet is die dag. het is een reis van 3 uur die we moeten maken.

5

Natuurlijk wel, allemaal in een doos of twee en dan zo'n grote plastic bakkerstas zien te scoren, waar je de dozen plat in kunt zetten. Bij de Hema bijv. of multivlaai. Eventueel wat koelelementen onderin.

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

6

gaan ze dan niet aan elkaar plakken of vallen als ik ze bij elkaar in een doos zet?

7

een anti-slipmat er onder en proberen niet te veel te schommelen met de dozen. Evt een karton met gaten op de bodem leggen waar dan je cupjes in passen (zoals de doosjes van Wilton)

8

Je kan ook zoals ik hier gelezen heb punaises in de onderkant van je doos steken. Dus de "pinnetjes" steken dan door tot de binnenkant van je doos en daar de cupcakes op prikken. Wel schone punaises gebruiken natuurlijk.

Ik weet niet of het helemaal voedselveilig is. Maar je kunt dus ook zo'n anti-slipmatje gebruiken zoals Nathalie al schreef. Volgens mij te koop bij de blokker.

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

Of anders doe je ze in lege eierdozen en dan in de doos. Staan ze in ieder geval niet dicht op elkaar.
Bij aankomst de eierdozen uiteraard eruit halen :D

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

10

Ik zou de doos juist zo vol mogelijk maken, dan is er ook het minste schufgevaar..
Dat ze dan een beetje tegen elkaar komen kan de versiering van m'pein wel hebben :Y !

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

11

dank je wel voor de tips. weet alleen nog niet of ik het zie zitten. want weinig schommelen is met een autorit van 3 uur natuurlijk niet te voorspellen. mmmm moet er nog even goed over na denken. want wil ook niet dat als ik dan aankom het allemaal toch wat gedeukt of kapot is. maar nogmaals bedankt voor de tips.