1

Onderwerp: [WINKELTIP] Uitverkoop bij kruitvat, blokker ect ect

hallo allemaal,

Vandaag lekker geshopt met mijn moeder en even het kruitvat in, voor ongeloofelijke prijsjes dingetjes gekocht zoals een snijplank (voor 1,25!!!!! ) handig dacht ik als ondergrond voor het boetseren, een setje uitstekertjes voor 1,00 en een mini baksetje voor 075 cent bij het kruitvat, toen nog even shoppen bij de blokker en daar een draaiplateau groot gevonden voor 2,50 euro en last but nog least ook nog even naar Woerdman gegaan en daar een vierkant bakblik gevonden voor 6,--.

Even over woerdman in Alphen aan den Rijn, in september/oktober, komen er meer dingetjes om zelf taarten te decoreren, hij heeft al icing staan en krijgt nog veel meer, allemaal van Wilton, dus mocht je geen zin hebben om te moeten wachten op je spulletjes en je bent in Alphen even naar binnen lopen, echt heel erg leuk, en er komt nog veel meer,

Dus dames, die nog een slag willen gaan, shoppen geblazen!!!

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

2

Re: [WINKELTIP] Uitverkoop bij kruitvat, blokker ect ect

Zit die Woerdman in de Aarhof? Ik kom daar weliswaar nooit, maar mijn moeder wel, dus als ik specifiek opgeef wat ik wil hebben kan zij het meenemen.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

ja karin volgens mij wel, het overdekte gedeelte in de binnenstad daar!

4

hoi Carin,

Woerdman zit in het overgedekte deel , in de Aarhof, tegenover kledingwinkel Taxi.

Ze hebben echt heel veel dingetjes,en er komen er nog veel meer bij. De decoratiegel had de nog niet zoveel van staan, maar wel een nevel, die een soort mist over je decoratie maakt. Na de grote vakantie, breidt hij het assortiment uit.

groetjes
chanttie57

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

is woerdman een kookwinkel ofzo?
ik typte het in op google maar kreeg niks
..

6

Je kan bij Woerdpan inderdaad alles kopen wat met koken en bakken te maken heeft, zoals pannen, kookboeken, taartboeken, cacaopoeder voor in de capucino ect ect. Is een leuke grote zaak, en service staat daar nog voorop en is ook nog betaalbaar.

en zit die ook nog door het hele land of alleen in alphen aan de rijn?
ik hoor het wel! ;)

8

Ik weet dat Woerdman in Alphen a/d Rijn en Gouda zit, en verder geloof ik niet, zover ik weet.