1

Onderwerp: Welke vulling..

Ik vroeg me af of deze combinatie lekker is:
Die gesmolten chocolade met cornflakes vulling, en dan op de andere laag een aardbeienmousse vulling..

En ook vroeg ik mij af of je bijv. ook monatoetje luchtige yoghurt pudding smaak Aardbeien/framboos goed als vulling kunt gebruiken?

alvast bedankt!

Re: Welke vulling..

Chocolade en aardbeien is altijd een lekkere combinatie. En monatoetje wordt vaak als vulling gebruikt.

Groetjes Miranda

3

Mag ik vragen of je een foto hebt van de verpakking van het mona toetje, ik hoor er veel over maar als ik in Nederland in de supermarkt rondkijk vind ik ze niet als ik weet hoe het eruit ziet weet ik ook waar ik naar moet zoeken!!!!!!!!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

4

nicole th schreef:

Mag ik vragen of je een foto hebt van de verpakking van het mona toetje, ik hoor er veel over maar als ik in Nederland in de supermarkt rondkijk vind ik ze niet als ik weet hoe het eruit ziet weet ik ook waar ik naar moet zoeken!!!!!!!!!!

Kijk anders eens op www.mona.nl  dan kan je boven in het menu klikken op producten en dan kan je pudding aanklikken, je kunt kiezen uit gewone of yoghurt pudding, hij staat bij yoghurt pudding ;)

5

mirandadegroot1978 schreef:

Chocolade en aardbeien is altijd een lekkere combinatie. En monatoetje wordt vaak als vulling gebruikt.

Oke nouja misschien ga ik dat maar eens proberen dan!

nicole th schreef:

kijk even op www.mona.nl. hier staat meer info over het toetje van de maand en andere monatoetjes. ik gebruik het luchtige toetje als vulling, maar hier zijn ook verschillende smaken van.

Groetjes Miranda

7

mirandadegroot1978 schreef:
nicole th schreef:

kijk even op www.mona.nl. hier staat meer info over het toetje van de maand en andere monatoetjes. ik gebruik het luchtige toetje als vulling, maar hier zijn ook verschillende smaken van.

Ook erg leuk om die toetjes zelf virtueel te maken. Erg grappig om te doen.

8

bedankt nu weet ik hoe het eruit ziet, ik was aan het zoeken bij de poederprodukten zoals die van dr.oetker.....ik had nog lang kunnen zoeken!!!! nog een vraagje doe je deze pudding zo tussen de taart of vermeng je die met botercreme inverband met de stevigheid?

Vele en lieve groetjes Nicole

9

het toetje en gewoon lekker tussen doen, stevig genoeg hoor. Wel eerst een dijkje met botercreme.