Onderwerp: Pocoyo, margrietjes, EK-barbie en een bloemenbakje
Hallo allemaal,
het is alweer een heeeele tijd dat ik gepost heb, maar ik wilde nu toch nog wat taartjes laten zien.
De eerste was een opdracht van een oud-collega van me. Ze wilde voor de eerste verjaardag van haar zoontje een afbeelding van Pocoyo. Ik had er nog nooit van gehoord, maar het blijkt dus een tekenfilm-figuurtje te zijn die te zien is op de belgische tv (kan ook wel kloppen want ze woont in Belgie). Ik had de taart al beloofd, maar net in de week dat ik de taart moest maken ging het even wat slechter met mijn moeder en had ik zelf niet zo heel veel tijd om te puzzelen. En dan zijn daar de lieve dames van dit forum die zich dan aanbieden om te helpen en daarom wil ik hierbij Glashill nog heel erg bedanken voor haar hulp!!! Dank je wel, Jacqueline!!! En dit is het resultaat geworden.
En vriendin van me belde om te vragen of ik een taart voor haar moeder wilde maken. Het liefst roze met wit en met bloemetjes!!!
Ik heb op de avond van Nederland-Roemenie (ik zei al dat ik al een tijdje niets gepost had) een workshop Barbie-taart bij Inge gevolgd. Aangezien er al zoveel roze barbies gemaakt werden en ik thuis alleen een man en een zoontje heb, leek het me wel leuk om een oranje barbie te maken. Ik wilde de jurk eerst nog verder versieren, maar vond het zo eigenlijk wel mooi genoeg.
En ook ik heb de dvd van Wendy ontvangen en wilde meteen het bakje uitproberen. Alleen heb ik er een bloemenbakje van gemaakt!
Bedankt voor het kijken en de volgende keer zal ik weer wat sneller posten!
Groetjes,
Kirsten
Kirsten