1

Onderwerp: bruidstaart vraag

Voor aanstaande vrijdag een bruidstaart bestelling staan,5 lagen.
Kan ik de kapsels morgen maken en dan invriezen en dan woensdag ontdooien en vullen en bekleden,zodat ik ze donderdag kan versieren,of is de taart vrijdag dan niet lekker meer????
Vrijdag zelf kan ik helemaal niks aan de taart doen omdat ikzelf daggast bent,dus donderdag avond moet ik hem al afleveren,help,help,help

2

Re: bruidstaart vraag

Dat kan als je alles koel kan wegzetten na het vullen, maar ik zou zelf alles op de donderdag proberen te doen! Maar je kunt op woensdag natuurlijk al wel je m'pein kleuren, decoraties voorbereiden (rozen o.i.d.) en dat soort dingen....
Succes, spannend hoor!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

ik zou het eerlijk gezegt niet doen en vooral niet voor een bruidstaart. eerst invriezen en dan 3 dagen oud ik zou het mijn gasten niet voor willen schotelen.

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

4

Als je iets invriest is het geen 3 dagen oud maar net zo oud als toen je hem in de vriezer stopte.
Je kan ,als je de plaats hebt, ze zelfs gevuld en bekleed invriezen.
Alles wat je eerder kan maken moet je doen. Bespaart heel wat stress.

Veel geluk.

5

Ik heb er toch maar voor gekozen om vandaag te gaan bakken en morgen ochtend sta ik gewoon om 5u op en dan begin ik met vullen en bekleden( onze 4 kids liggen dan nog te slapen en ik ben te bang dat als ze eenmaal wakker zijn het me niet meer lukt)ik ga hem sávonds afleveren,zo moet het me toch lukken???
Alle roosjes en versieringen heb ik al voorgewerkt en die liggen klaar!!
Bedankt voor jullie meedenken!!