Onderwerp: niets bijzonders maar toch even showen
vandaag mijn nieuwe roller gekregen gelijk even geprobeert
de taart is wel erg snel klaar zeg maar ik vind het wel erg mooi hoor
ik ga hem vrijdag op een echte taart gebruiken 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » niets bijzonders maar toch even showen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
vandaag mijn nieuwe roller gekregen gelijk even geprobeert
de taart is wel erg snel klaar zeg maar ik vind het wel erg mooi hoor
ik ga hem vrijdag op een echte taart gebruiken 
Oooh, mooi resultaat! Ook leuk om dit in te vullen met lijntjes en kleurtjes.. Maar zover ben ik nog niet, ik knutsel alleen nog met marsepein 
Oooh, mooi resultaat! Ook leuk om dit in te vullen met lijntjes en kleurtjes..
Jaaaa, dat lijkt me ook mooi, de blaadjes groen dusten en de bloemen rood/roze bijvoorbeeld op een witte ondergrond...
Maar zo is ie inderdaad al erg mooi om te zien! Mooie roller hoor! En mooi gedaan... Ik vind het altijd lastig om een patroon er mooi gelijkmatig op te krijgen!
Groetjes, Jozien.
is idd heel simpel maar geeft wel een super effect!
Toch vind ik deze wel bijzonder...elke taart mag geshowd en bewonderd worden...heb je heel mooi gedaan!
mooie is ie zeg!!
Ziet er mooi uit! Je kan er verschillende kanten mee op, bijvoorbeeld mooi klassiek op een wit taartje, maar lekker kitscherig en kleurig zou ook vast leuk staan 
leuk !!!
Leuk en het is ook wel lekker om zo nu een dan een snel een mooi resultaat te krijgen en al die taartleken laat je lekker denken dat het heeel moeilijk is. 
Of is dat soms een beetje gemeen 
Misschien heel snel gemaakt, maar het resultaat mag er zijn, supermooi!!
Wat supermooi zeg!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » niets bijzonders maar toch even showen