Re: taart aangepast aan het tafelkleed
wauw, dat ziet er strak en heel fleurig uit!. Wast past het goed bij je kleed, jammer dat hij ( waarschijnlijk ) alweer van tafel verdwenen is.:P
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » taart aangepast aan het tafelkleed
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wauw, dat ziet er strak en heel fleurig uit!. Wast past het goed bij je kleed, jammer dat hij ( waarschijnlijk ) alweer van tafel verdwenen is.:P
Prachtig zeg!
Die uitsteker paisley is erg leuk!
Mooie kleurencombi ook, weer eens wat anders voor een man!
Mooie schaal ook!
allereerst gefeliciteerd met je mannetje en een superleuke taart.......helemaal passend
Gefeliciteerd met je man! Wat een leukerd, die taart! Ik ben er ook zo 1 hoor: naar de stoffenkraam op de markt om inspiratie op te doen.....
Én we hadden hetzelfde idee toen we de Leenbakker-folder kregen: het kaarsenplateau...ik zag er ook gelijk een TAARTplateau in! Heb er gelijk maar twee gekocht (leuke presentatie voor een bruiloft)
Daar had ik hem inderdaad voor gekocht, voor bruidstaarten maar ja, moest hem zelf natuurlijk ook even uitproberen. (jammer dat 30 cm doorsnee nou net niet past)
Bedankt voor alle reacties !
vind deze dus helemaal mijn stijl ...knap! Vind het altijd zo leuk al hij van iets geïnspireerd wordt en hoe er dan een interpretatie aan gegeven wordt. Super hoor!!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » taart aangepast aan het tafelkleed