1

Onderwerp: eerste cupcakes, niet tevreden!

Ik baal behoorlijk,
Ben best op tijd al begonnen met dingetjes maken en cakejes bakken, zodat ik vandaag niet in tijdnood zou komen. De roosjes en blaadjes had ik al af, maar die waren veel te hard geworden en de blaadjes veel te groot. Dat doe ik dus niet meer van te voren.
De cakejes had ik ingevroren en de papiertjes waren bij heel veel losgegaan. Daar heb ik een nieuw papiertje om gedaan, maar die zitten er dus niet strak omheen. Iemand een tip hoe ik dat kan voorkomen? Of kan ik die papiertjes van de Hema beter niet gebruiken?
De vulling was zuur geworden (gisteren gemaakt) dus ze zijn niet gevuld en daar baal ik ook wel van!
Had ook niet echt zin om mooie foto's te maken...
Als jullie tips hebben, graag!

Ik heb wel inspiratie gedaan op dit forum, maar heb helaas geen namen opgeschreven dus persoonlijk bedanken lukt niet...

Deze waren ook te hard en gescheurd :(

http://i19.photobucket.com/albums/b160/maaike2312/DSC_0071-1.jpg

Deze ben ik wel een beetje tevreden over, maar ja die papiertjes...

http://i19.photobucket.com/albums/b160/maaike2312/DSC_0072.jpg

En bij deze baal ik dus echt van de blaadjes! De roze met kleine bloemetjes vind ik ook wel aardig.

http://i19.photobucket.com/albums/b160/maaike2312/DSC_0074.jpg

2

Re: eerste cupcakes, niet tevreden!

Ojee! :( Ondanks al je problemen vind ik ze wel erg leuk geworen hoor!  Ze zien er erg schattig uit..!

Ik kan je niet echt tips geven helaas, ik heb ook wel eens cupcakes ingevroren maar daarvan lieten de papiertjes niet los.. Zijn echt van die hele goedkope papiertjes die we al jáááren in huis hebben..

Ik hoop volgende keer dat 't beter voor je uitpakt, hoewel ik ze nu ook erg leuk vind! :Y

Het enige jammer is dat de papiertjes loslaten maar voor de rest zien ze er heel leuk uit. De blaadjes van de rozen mogen er best uitsteken ik vind het knap gedaan hoor.
Tips heb ik niet ik doe ze nooit in de vriezer.

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

4

Balen van de papiertjes :-( Ik heb ze afgelopen week ook gebruikt maar ze bleven goed zitten. Zal toch van het invriezen komen :-( Ik vond het papier wel erg dun! Ik had chococakejes en dat scheen heel erg door, dan zijn die van Dr Oetker dikker! Ik vind je versiering wel erg leuk hoor!! En zeker die roze, erg lief!!

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

5

zonde hoor maar ondanks alles zien ze er toch heel leuk uit hoor :D

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

6

Ondanks de los gelaten papiertjes zien de CC er mooi uit hoor ;)

Stug volhouden...dan komt het vast een keertje goed...

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

Ik vind de uitstekende rozenblaadjes juist heel erg leuk! Er is dus niks mislukt!
Ik vind ze er allemaal hartstkke leuk uitzien.
Wel jammer voor je van de papiertjes... Die van ons laten juist zelfs bij het openten slecht los, komt het halve cakeje mee... (Xenoscupjes).

groetjes Sas

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl

8

ze zien er erg leuk uit, volhouden de aanhouder wint he!!

9

Dat is balen!!! Maar als je door het loslaten van de papiertjes heen kijkt, zijn het toch hele leuke cc's :)

10

Hmmm... balen van je papiertjes en je vulling!
Ik vries ook wel eens in, maar nooit met Hemacupjes geprobeerd. Wel met Dr Oetker. Die bleven bij mij gewoon zitten.

Maar verder is er niks mis mee, hoor! Ik vind ze allemaal erg leuk.

Door de papiertjes en de mislukte vulling baal je misschien gewoon en vind je de cakejes niet meer mooi ? Dat zou ik nl. hebben, kan je gevoel helemaal begrijpen ! Maar ik vind ze heel leuk geworden, hoop ooit ook zo mooi te kunnen versieren.

12 Laatst bewerkt door Sir Kneighf (02-08-2008 19:51)

Over deze cakejes hoef je echt niet ontevreden te zijn, integendeel! Ze zijn hartstikke leuk geworden! Vooral de roosjes vind ik mooi :thumb:

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

13

Nou gelukkig waren de mensen waarvoor het bestemd was heel verrast! In de koffiehoek hebben ze de hele dag gestaan (die over waren) en gasten wilden ze zelfs kopen, haha ik blij! En ze waren echt wel heel erg lekker. Lekker klef en een beetje gesmolten smaakt zeer goed!

14

Ik vind die pastel roze wel heel erg mooi, welke kleur roze heb je daarvoor gebruikt?