Re: "Krioelende jungletaart"
Allereerst gefeliciteerd!! Enne, de taart is toch gewoon errrrrrrrrrug goed?!! Ze hebben het erg goed verzonnen en de taart voldoet volledig aan de opdracht!!
Cake It
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » "Krioelende jungletaart"
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Allereerst gefeliciteerd!! Enne, de taart is toch gewoon errrrrrrrrrug goed?!! Ze hebben het erg goed verzonnen en de taart voldoet volledig aan de opdracht!!
Hahahahaha, dat 'ding' het midden is een soort van uitstekende tak...of zoiets.....
Er moest een liaan op komen van Ivan dus er moest iets de hoogte in.
Hij is geweldig!!!!! Al die beestjes!! Ik vind je hagedissen helemaal super!!!
groetjes,
Dorieke
Dat is idd een drukke taart,maar wel geweldig goed gedaan,het is zoeken naar alle dieren,top.
Als ik zo,n taart zou krijgen zou ik de kriebels krijgen hahaha, ben als de dood voor alles wat vliegt en beweegt, vooral een spin.
Maar die kleine van jou zal hem wel prachtig hebben gevonden,dit was wat hij wilde.
Nog gefeliciteerd met je zoon.
Maar je hebt hem heel mooi gemaakt Miekje
Ik ben ook wel een erge pietlut.....( jaaa tries,ik weet het echt
![]()
)
Joh! Gekkenhuis!! Zou je niet zeggen!
Hij's leuk!!!! En nog gefeliciteerd!!!
dat zijn dus de taarten die het origineelste zijn. Knap gedaan en inderdaad h
Errug mooi!! Je blijft kijken, echt waar. Ben helemaal.. jaloers dat je dit kunt zeg!! Super!
Miekje, nog van harte gefeliciteerd met je zoon!
Wat een super leuke drukke gezellig verjaardagstaart.
Hij ziet er super uit!
Een echte wir war van planten....geweldig en die details...super!
Echt superleuk, ik snap dat de kids er helemaal weg van waren. Maar ook ik snap niet waarom je hem niet op de site zou plaatsen. Hij is toch hartstikke leuk. Misschien iets drukker als jezelf zou kiezen, maar er zijn vast nog meer mensen die dat juist hartstikke leuk vinden.
groet Cindy
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » "Krioelende jungletaart"