Onderwerp: De laatste voor de vakantie... "roze stapel, pre-geboorte en movies"
Deze dame vertrekt aanstaande dinsdag voor 22 dagen naar Fethiye (Marmaris) in Turkije. 22 dagen niks dan zon, zee en strand. Precies zoals gepland. Het weer is goed, de zin is er zeker en de kleine meiden staan te springen om het vliegtuig in te mogen.
De laatste taarten show ik jullie, de laatste taarten 'van voor de vakantie', wel te verstaan... na augustus ga ik er weer vol tegenaan, met de workshops, de bruiloftstaarten en de diverse verjaardags- en geboorte taarten die nu alweer op de kalender staan. Dat ik me straks niet hoef te vervelen mag duidelijk zijn -als ik een blik op de kalender werp- maar dat ik daar de aankomen weken even niet aan ga denken is zeker! Alhoewel... er is internet bij de receptie...

Voor de geboorte van het kindje van de dochter van een vriendin van de moeder van Koenie (ja, is het duidelijk? Hahaha) deze geboorte taart. Nog niet bekend 'wat het wordt', dus veilig in het wit, groen en oranje.

Vulling: een dubbeldikke laag vanille creme. Locatie: vriezer. 
Voor Sam, die halverwege augustus 5 jaar wordt een 'roze met bloemen' stapel. "Maakt niks uit Koen, die vakantie van jou. Gewoon maken, en in de vriezer"!"

Vulling: hemelse modder EN banketbakkersroom. Men o men o men, die combi... 
En dan voor Jelle, die na de vakantie begint aan een 'expressie-opleiding" een film-gerelateerde taart.

Vulling: vanille-creme en verse aardbeien... een kilo... 
Rest mij nog gedag te zeggen. Gedag tegen de thuisblijvers, de vakantiegangers, de doorwerkers...
Tot ziens!!!
www.taartenvankoenie.nl