1

Onderwerp: soort marshmallows voor mmf

hoi!

ik wil mijn nieuwe taart met MMF bekleden om de kosten te drukken, en t moet zo wit mogelijk zijn. Welke marshmallows zijn hier goed voor? Ik zie overal staan dat je cups moet gebruiken, maar die kan ik niet vinden. Alleen die zakken met de witte en roze bolletjes.

Kan ik hiervan ook de witte gebruiken en wat zijn de verhoudingen voor een taart van 24 cm doorsnede?

groetjes van Marloes

2

Re: soort marshmallows voor mmf

Je hebt het denk ik verkeerd begrepen:

Het zijn inderdaad de roze en witte marsmallows, van bv C1000
niet die van Hema, die vind ik niet goed werken..

Een cup is een maat,
dus een kopje ofzo..

Ik doe 1 kom volduwen, ongeveer 10 stuks erin,
en dan kan je verder met het recept wat hier op de site staat..

In 1 zak zitten ongeveer 44 mm's, dus dan komt er 4 lepels water bij,
en dan je 1,5 x 4 kopje poedersuiker...

Zo had ik echt flink veel gemaakt,
de vorige keer had ik zomaar wat gedaan en had nog niet eens een derde van wat je kon krijgen...!

Gewoon heel de zak doen, en het overige in een plastic zak bewaren,
het is net zo lang houdbaar als op de zak van de mm's staat!

Succes ermee!

:) gelukkig!!!!!

goed dat ik het heb gevraagd...ik maar zoeken naar een cup minimarshmallows.

de Hema marshmallows mijdt ik dan maar.

Bedankt!

groetjes van Marloes

4

ik heb het gewoon gedaan met spekjes dus niet de marshmallows, dan wordt het een zacht oranje kleur en de smaak is hetzelfde

Okee! Die heb ik ook nog thuis...plus een hele boel roze. T werd echt een vreselijke plakboel. De MM zat alleen maar aan mn handen. Bijna een hele bus poedersuiker op mn werkblad gestrooid met de binnenkant van mn armen (zag er niet uit natuurlijk, overal poedersuiker!) maar uiteindelijk is het gelukt.

Mooi, spierwitte fondant en ik moet zeggen: het werkt fijner dan marsepein (vind ik!) maar ik vind t niet zo leuk om t te maken..

groetjes van Marloes

De mmf word hartstikke wit van de marshmellows,en inderdaad,de marshmellows van de Hema zijn erg stug,wel eens een keer geprobeerd,maar niet zo makkelijk om te verwerken!!Ik heb zelf altijd American Marshmellows van de Hanos.

7

Ik heb altijd de zakken van de Sligro. Werken ook prima.

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na