1

Onderwerp: Eindelijk een engeltje ....

Het heeft even geduurd, maar 'n week of 2 terug liep ik eindelijk tegen de engeltjes mold aan. En gelukkig had ik deze week 'n opdracht waar ik op de kleur na de vrije hand in kreeg. Dat werd dus ..... een engeltje!!! Gezien 't weer durfde ik het niet aan ook op de zijkant engeltjes te plaatsen. Ik was eigenlijk bang dat deze er met dezelfde gang weer vanaf zou zakken. Dus 't bleef beperkt bij 1. De strik is trouwens wel een alternatief exemplaar. Ik had voldoende reservelussen gemaakt, maar de een na de ander brak. En uiteindelijk bleven er dus maar 8 lussen over. Dus wat vlinders gebruikt om de gaatjes op te vallen. Ik geloof dat 't verder niemand opgevallen is.

Bij de 2e taart van deze week was 't verzoek roze/rood met ruitjes. Ok, komt in orde. Toch maar weer een strik geprobeerd en gelukkig lukte deze wel.

Maar man wat zou ik graag een aircotje willen. Echt 't zweet liep gisterenavond in straaltjes langs m'n rug. Het marsepein was nog enigszins te verwerken, maar het fondant leek onderhand wel fondantglazuur. Maar gelukkig is alles zonder smelten blijven hangen!

Beide taarten zijn overigens gevuld met zwitserse creme met verse aardbeitjes en aardbeienvlaaivulling.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GXJMHJTT.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OBJBNXAK.jpg

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

2

Re: Eindelijk een engeltje ....

Mooie taarten zeg!

De onderste vind ik echt prachtig gedaan,
en zulke leuke kleurtjes!

3

WOW, wat een prachtige taarten!! Goed idee om die vlindertjes er tussen te doen! Ziet er heel goed uit!

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

4

Ze zien er goed uit hoor :) Je vlinders zijn trouwens práchtig :)

5

heel gaaf zeg! Mooie taarten!

6

Echt hele leuke taarten, die letters op de bloemen staat ook erg leuk!!

Groetjes Desiree
mijn taartjes vindt je op Nieky.nl of op hyves! Niekytaarten

7

Mooi hoor!

8

prachtige taarten...... :Y

9

Mooie taarten hoor...vooral de onderste vind ik prachtig!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

10

Mooie strakke taarten met prachtige vlinders!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

11

Wat een chique taartjes. Met dat engeltje is wel leuk. En de naam op die bloempjes vind ik lief.

12

Wat een mooierds!
En je oplossing met vlinders op de strik, vind ik een hele goeie!

13

wat een leuk en mooi uitgevoerd idee die vaandel bij het engeltje. Echt heel geinig!

14

Wat een leuke taarten!! Vooral de onderste is helemaal perfect in alles, kleurtjes, uitvoering en decoraties, echt een hele mooie..

15

Dat is erg mooi geworden!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

16

Mooie taarten en dat engeltje is zeer goed gelukt....................

Vele en lieve groetjes Nicole

17

Mooi dat kussen effect. Hoe heb je dat gedaan??

18

Sher schreef:

Mooi dat kussen effect. Hoe heb je dat gedaan??

Dat gaat vrij simpel. Met een liniaal druk je zachtjes lijntjes in het marsepein terwijl de taart al bekleed is.

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl