Onderwerp: Eindelijk een engeltje ....
Het heeft even geduurd, maar 'n week of 2 terug liep ik eindelijk tegen de engeltjes mold aan. En gelukkig had ik deze week 'n opdracht waar ik op de kleur na de vrije hand in kreeg. Dat werd dus ..... een engeltje!!! Gezien 't weer durfde ik het niet aan ook op de zijkant engeltjes te plaatsen. Ik was eigenlijk bang dat deze er met dezelfde gang weer vanaf zou zakken. Dus 't bleef beperkt bij 1. De strik is trouwens wel een alternatief exemplaar. Ik had voldoende reservelussen gemaakt, maar de een na de ander brak. En uiteindelijk bleven er dus maar 8 lussen over. Dus wat vlinders gebruikt om de gaatjes op te vallen. Ik geloof dat 't verder niemand opgevallen is.
Bij de 2e taart van deze week was 't verzoek roze/rood met ruitjes. Ok, komt in orde. Toch maar weer een strik geprobeerd en gelukkig lukte deze wel.
Maar man wat zou ik graag een aircotje willen. Echt 't zweet liep gisterenavond in straaltjes langs m'n rug. Het marsepein was nog enigszins te verwerken, maar het fondant leek onderhand wel fondantglazuur. Maar gelukkig is alles zonder smelten blijven hangen!
Beide taarten zijn overigens gevuld met zwitserse creme met verse aardbeitjes en aardbeienvlaaivulling.

www.jacstaartjes.nl
Je vlinders zijn trouwens práchtig