Onderwerp: mijn eerste taart
sorry heb geen idee hoe ik t voro elkaar moet krijgen om mijn foto te plaatsen. ik heb m gewoon op mijn harde schijf van de pc...
maar ben wel trots op mijn eerste taart ...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn eerste taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
sorry heb geen idee hoe ik t voro elkaar moet krijgen om mijn foto te plaatsen. ik heb m gewoon op mijn harde schijf van de pc...
maar ben wel trots op mijn eerste taart ...
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … hp?id=8723
ik denk dat je hier een aardig end mee komt succes ermee
ben errug benieuwd naar je foto
dank je voro de link.. maar ben inderdaad al druk bezig.. een momentje

met speciale dank aan mijn 3 jarige dochter die leuk gaatjes prikte in mijn rondjes
en met nog meer speciale dank aan mijn 1.5 jarig zoontje die zijn vinger in de taart wilde steken..
les 1 voor mij als beginnner.... begin er aan als de kids op bed liggen ahhaha mocht voo rmij de pret niet drukken hoor
vulling: rodevruchten jam & een laag botercreme met cacao en amaretto
Hij is leuk geworden zeker voor je eerste taart 
dank je wel.. nu nog wat handigheidjes onder de knie krijgen en eens een deegroller aanschaffen.. werkt wel zo makkelijk...
Weet je wat ook makkelijk uitrolt een pvc pijp (zo'n grijze) ik gebruik die zelf ook ik vind een deegroller niet zo fijn met dat hout maar dat is ieder voor zich het is maar een tipje
en volgens mijn zijn die niet zo duur gewoon bij karwei of gamma.....
ja heel leuk zo ...en de kids helpen graag h
dat vind ik eigenlijk ook wel erg leuk... met de dingen die je hebt wel leuks toveren....
Dat heb je heel leuk gedaan...en gelijk aan een strik begonnen...vind ik heel moedig van je...ach ja...die kids...die vinden het altijd erg leuk met die taarten makerij...verstandig om de taart te maken als de kleintjes op bed liggen...succes met de volgende taart 
helemaal geweldig meid, en ja ik moet er eerlijk gezegd wel vreselijk om lachen hoor met je kinderen hahaha,
ik was onderlaast een little pony aan het boetseren en ik was bijna klaar alleen de ogen moesten nog......en toen ging de telefoon en dochterlief heb de ogen wel even gedaan, met een gaatjes prikker.........oh oh oh dan een tip even je spullen wegzetten:-)
gewoon lekker doorgaan de kinderen vind het geweldig en je bent de beste en liefste mama van de wereld, nou dat is toch een supercompliment!!
Heel goed gelukt zeg!
Vrolijke kleurtjes ook!
ik vind hem geweldig!
Leuk is ie!
Moest erg lachen om je verhaal over de kinderen; ook erg herkenbaar hier
Heb een zoontje van ruim 2,5, ook al zo'n doerak
dank jullie voor jullie reacties... geeft me weer extra moed om door te gaan.
misschien toch handig om een workshop te volgen ofzo.. zit nog met de problemen omtrent hoeveelheden en ik vraag me af hoe je moet puzzelen.. maar misschien vind ik het hier ook wel op de pagina...
Een leuke en vrolijk eerste taart!!
Welkom bij de club!
wat een leuke eerste taart! Mooi strik!
Enne ... mijn dochtertje vindt het geweldig om bij mij te komen staan met aaaa, aaaa, - ze wil een hapje marsepein en zegt gelijk snoep, snoep. hehehehe
Leuk gedaan hoor!
Leuke vrolijke taart!
leuke taart gewaagd gelijk een strik gemaakt goed hoor
mijn kids komen standaard kijken al is het maar voor de muizenhap marsepein die ze dan wellicht krijgen
groetjes riet
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn eerste taart