Onderwerp: afscheid CC's
Omdat morgen mn laatste werkdag is, cupcakes voor mn collegaatjes gemaakt, omdat ze mn taartjes en CC's nu moeten gaan missen
Btje jammer dat je de reli
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » afscheid CC's
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Omdat morgen mn laatste werkdag is, cupcakes voor mn collegaatjes gemaakt, omdat ze mn taartjes en CC's nu moeten gaan missen
Btje jammer dat je de reli
Wat een fleurige boel zeg, leuke kleurtjes mooi gedaan.
oranje boven cc ?
Leuke CC hoor...ziet er allemaal gezellig uit!
Wat een fleurig en gezellig geheel. Leuke kleurcombinatie!
Wat zielig voor je collega's!! Dat je weggaat dan he?? :-) Je cc's zien er super uit! Ik heb gister nog geprobeerd ook van die gedraaide te maken maar kreeg het niet voor elkaar!! Tips??
Wat zielig voor je collega's!! Dat je weggaat dan he?? :-) Je cc's zien er super uit! Ik heb gister nog geprobeerd ook van die gedraaide te maken maar kreeg het niet voor elkaar!! Tips??
Volgens mij heeft Marlies laatst uitgelegd hoe dat moest... maar ja... waar staat dat dan.......
Cc'tjes zijn heel erg leuk, joh. Inderdaad mooie kleurtjes.
Es even zoeken dan..... :-)
edit: en inmiddels gevonden!!!!! Yess!! Hmmm, nou hebben we de cc's net opgegeten, zal ik nou gelijk weer bakken??? Dilemma :-)
groetjes,
Dorieke
Ja leuk hoor en flauw dat je daar niet een dag eerder mee kwam. Nou heb ik ze niet eens kunnen proeven
Nee hoor zonder gekheid: ze zijn prachtig en ik zal je in ieder geval vreselijk missen en je cc's natuurlijk ook, maar die bak ik dan zelf maar
Veel plezier in je nieuwe baan!
Liefs
Annelies
wat een mooie bende zeg ...en wat een werk. Vind die met het spiraaltje het mooiste
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » afscheid CC's