1

Onderwerp: taart voor een meisje van 10 jaar

Hoi hoi,

Vraagje. Is Hello Kitty leuk op een taart voor een meisje dat 10 wordt, maar het verstand heeft van een kind van 6?

Is voor het nichtje van een vriendin en ze heeft geen idee wat ze leuk vind.
Ik dacht aan een Hello Kitty taart. lekker veel roze en bloemetjes, vlinders en nog meer van dat soort meisjes dingen.

Wat vinden jullie?

alvast bedankt.
Patty

2

Re: taart voor een meisje van 10 jaar

Mischien is het leuk om de taart te besmeren met botercreme en daar smarties in te drukken met een hello kitty patroon.... of is dat vals?

En als niets anders werkt, glazuren we het met chocolade...

3

Nee hoor is niet vals, maar ik ga denk ik gewoon met fondant werken :)

4

roze en bloemetjes is altijd leuk voor meiden, hello kitty is volgens mij ook leuk voor die "leeftijd" volgens mij is hello kitty leuk voor alle leeftijden.
maar goed ik heb een zoontje dus mijn wereld bestaat uit auto's :p
succes

mijn taarten? zie: http://www.jouwtaart.nl/profile/DebbyvanVliet
groetjes debby

5

smarties "smelten" zou de gok niet wagen.....

er is altijd wel een reden voor taart

6 Laatst bewerkt door Ini (30-07-2008 13:33)

Ik zou helemaal gaan voor Hello Kitty (ik begrijp dat je met fondant wilt werken; prima toch!?)
Volgens mij is dat heel leuk voor een meisje. Zeker met dat roze en bloemen. En anders misschien aan haar ouders vragen waar haar interesses liggen.

7

Heel goed idee, dat wordt prachtig!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

ik wil nog steeds een hello kitty taart (25 jaar) maar ik denk dat het zeker leuk kan zijn, tenzij het echt een tomboy meisje is die echt niet van meisjes dingen houdt.

groetjes van Marloes

9

Ehm, ja zou ook diddilina proberen (schrijf je dat zo). Mijn nichtje wordt binnenkort 8 en is daar helemaal weg van. In ieder geval heel veel roze en tierlantijntjes, vinden alle kleine meisjes toch wel leuk?

10

Ik ben vandaag 12 geworden en ik zou een hello kitty taart ook nog leuk vinden(L)

11

gefeliciteerd!!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

12

Ja, leuk Hello Kitty!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl