Onderwerp: meiden kunnen jullie mee denken
ik moet voor zaterdag een taart maken met iets van grolsch en biljart , heb geen inspiratie ..
misschien een fles grolsch maken maar dan??
http://joytaart.come2me.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » meiden kunnen jullie mee denken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik moet voor zaterdag een taart maken met iets van grolsch en biljart , heb geen inspiratie ..
misschien een fles grolsch maken maar dan??
Een biljart maken (simpel: een rechthoekige taart, en is ook simpel qua versiering ) waar een bierdopje op ligt?
ze wil een stapeltje , dus twee vierkante maar en de bovenste wat rechthoekig of zo..
hmm..
Kijk eens bij pool table cake in google, misschien dat je dan wat ideetjes krijgt?
De onderste een rechthoek (het biljart) en de bovenste een bolletje of gewone ronde, waar je de bierdop van maakt?
ik ga ff kijken!!
het moet voor 20-25 personen zijnik heb alleen vierkant en als ik die ga snijden is ie niet groot genoeg..
thnx
ik heb een leuk voorbeeld, maar dan als campagne fles, maak er even een foto van!
hier ik heb hem gevonden en geüpload.
ik zal de beschrijving even overtypen:
[color=blue]Leg de 2 biscuitrollen met de uiteinden tegen elkaar op het werkvlak en snijd ze korter tot ze samen een totale lengte van 30 cm hebben (ander formaat kan natuurlijk ook en soms heb je maar 1 biscuitrol nodig). Snijd aan
Of juist de bovenste taart het biljart en op de onderste taart het grolschlogo op de rand ofzo?
ja pff die fles , ik had hem al gezien ja maar heb der geen zin in..
ja het grolsch logo dan maar of zo..
misschien heb ik gewoon geen zin..
ze poetste ook nog bij mensen dat kon ook nog..
dames bedankt!!
ik ga denken en mijn botercreme maken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » meiden kunnen jullie mee denken