1

Onderwerp: Een groene bakster

Hallo allemaal,

Nadat ik op een ander forum foto's van zelfgebakken taarten zag met daarbij de link van deze site, hier nieuwsgierig rondgekeken. Ik ben helemaal enthousiast dus me maar eens even aangemeld.
Heb dus totaal geen ervaring met taarten bakken zoals ik ze hier zie, maar vind het wel erg leuk om zelf te bakken. Over 2 weken ben ik jarig en ineens bedacht ik me hoe leuk het zou zijn om dan zo'n mooie zelfgebakken taart op tafel te kunnen zetten!

Ga me even inlezen over hoe je zo'n taart in elkaar gedraaid krijgt en zodra de eerste taart klaar is zal ik foto's plaatsen!!

Amor Vincit Omnia

2

Re: Een groene bakster

Welkom!

Ben benieuwd naar je taartje!
Showen hoor!

3

welkom veel plezier hier

het leven is een groot feest,je moet alleen zelf de slingers ophangen            /

4

Welkom op dit gezellige en leerzame forum...

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

welkom op dit gezellige forum!! wel je creaties showen hoor!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

Welkom en have fun :)

xxx

7

Welkom! En ik kijk uit naar je eerste taartjes!

Groetjes Sandra

8 Laatst bewerkt door Mienemien (23-07-2008 12:56)

Ik heb inmiddels, na veel lezen, een bestelling in de webshop gedaan. Zodra dat binnen is kan ik aan de gang! Heb er zin in al vraag ik me af hoe het me in godesnaam toch lukt om net zulke mooie taarten als jullie te maken! (jaja, oefenen natuurlijk ;) )

Amor Vincit Omnia

9

Whahaah, toen ik zag staan een groene bakster, dacht ik aan iemand die producten wou gebruiken op een meer biologische basis. WHAHAAHAH sorry. WELKOM!!! :D

10

Whahaha :) En ik dacht dat ze groene vingers had, en veel in de tuin werkte of zo :D oeps..

Welkom trouwens ;)

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

11

Welkom! Ik kreeg de associatie net als groene stroom haha. Ik dacht misschien bak je wel uiterst milieubewust :P

12

Gelukkig, k ben niet de enigste die het dacht hihihi