Onderwerp: gezocht: muziek tappits/uitstekers
Weet er iemand waar ik tappits of andere uitstekers kan vinden in het thema muziek.
Ik ben op zoek naar muzieknoten, gitaar ... het is voor een high school musical taart.
THX.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » gezocht: muziek tappits/uitstekers
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Weet er iemand waar ik tappits of andere uitstekers kan vinden in het thema muziek.
Ik ben op zoek naar muzieknoten, gitaar ... het is voor een high school musical taart.
THX.
in de webshop bij de koekjes uitstekers staan muzieknoten tussen en geloof nog wel een aantal andere muziek gerelateerde stekers...
Hallo Ajolie,
Als ik het goed heb, bestaat er een doosje met metalen uitstekers in het thema muziek. Ik ben echter nu niet op het werk, maar het is handig als je wellicht je vraag even aan ons mailt via het mailformulier van de webshop, dan kunnen we je een foto laten zien en, als je het wat vindt, de prijs erbij zoeken. Dan zouden we het kunnen bestellen voor je, mits je het niet morgen al nodig hebt natuurlijk
Groetjes, Inge
Als ik het goed heb, bestaat er een doosje met metalen uitstekers in het thema muziek.
Dat heb ik ooit ergens gezien...weet alleen niet meer waar...die zou ik ook graag willen hebben...als je dan toch gaat bestellen...hou ik me aanbevolen
Hallo Ajolie,
Als ik het goed heb, bestaat er een doosje met metalen uitstekers in het thema muziek. Ik ben echter nu niet op het werk, maar het is handig als je wellicht je vraag even aan ons mailt via het mailformulier van de webshop, dan kunnen we je een foto laten zien en, als je het wat vindt, de prijs erbij zoeken. Dan zouden we het kunnen bestellen voor je, mits je het niet morgen al nodig hebt natuurlijk
Groetjes, Inge
Dag Inge
Ik zal mailtje sturen. Ik had de webshop al uitgepluisd, en heb toch niets gevonden, tenzij ik erover keek. Op internet kwam ik de music tappits tegen en die zou ik heel graag hebben. En, neen ik heb het nog niet meteen nodig.
Bedankt alvast voor je berichtje. Groetjes.
Bij de patchworkcutters zijn er ook muziekdingen dacht ik.
Ik heb nog even gezocht.
Er zijn muziek/sport tappits, daarin zitten in ieder geval een muzieksleutel en noot, maar dus ook sportdingen zoals een voetbal
Er is een setje (zon'n metalen doosje) van een aantal uitstekers met muziekdingen, zoals ook de sleutel en noten, maar ook bijv. piano etc. formaat ca. 5-7 cm
Er zijn ook losse noot of muzieksleutel (koekjes) uitsteker. De sleutel is dan echter wel totaal 10 cm hoog... De losse noten zijn in 4.5 cm te bestellen qua hoogte.
De tappits zijn altijd fijner, dus fragieler. Op zich kunnen we aan alles komen, Ajolie had al een mail gestuurd mbt de tappits, die zullen we sowieso een volgende keer meebestellen en vinden jullie dus straks gewoon in de shop. Over de metalen uitstekers horen we graag even wat evt. voorkeuren heeft, kan via mail naar mij: workshop apenstaartje taartopmaat punt nl. of inge apenstaartje taartopmaat.nl
Groetjes, Inge (met plaatjes )
Tappit
Doosje (formaten tussen 5 en 7 cm)
dubbele noot, 4,5cm
enkele noot, 7,5 cm
G-sleutel, hoogte 10 cm
Bedankt Inge om het even op te zoeken. Mijn voorkeur gaat uit naar de tappits en het doosje vind ik ook niet mis.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » gezocht: muziek tappits/uitstekers