1 Laatst bewerkt door Dazwa84 (01-08-2008 08:13)

Onderwerp: Kan ik al beginnen met decoreren?

Ik heb een taart bekleed en al ingevroren. De decoraties heb ik zo goed als af. Vanavond wordt de taart opgehaald (rond 7 uur) dus ik heb gistereravond de taart uit de vriezer gehaald. Hij zit nu in een (dichte) kartonnen taartdoos.

Kan ik hem er straks al even uit halen om af te decoreren ook al is de binnenkant misschien nog wat bevroren? Moet ik hem daarna gewoon weer in de taartdoos in de koelkast zetten? Moet hij er van te voren nog uit gehaald worden of kan ik hem lekker laten staan tot hij opgehaald wordt? De taart wordt morgen volgens mij pas gegeten.

Ik vind het trouwens erg tegenvallen, taartenmaken met dit benauwde weer. Mn fondant plakt en ik ben als de dood dat ik voor het eerst echt een lelijke taart ga maken :S

2

Re: Kan ik al beginnen met decoreren?

Heb het gewoon maar gedecoreerd en we zien wel..

jammer dat je geen antwoord hebt gekregen... is het nog wel gelukt???

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

tipseytaartje schreef:

jammer dat je geen antwoord hebt gekregen... is het nog wel gelukt???

Het ziet er niet onaardig uit :D wel is de taart erg zweterig maar niet lelijk zweterig. Het glimt gewoon wat meer.. wel is het lastig werken, alles plakt meteen vast. Maar tot nu toe gaat het goed.. dankje :D

ja idd alles plakt meteen vast... supervervelend! Je kunt dan niet eens echt even meten of het wel past of dat het leuk staat ofzo.
Nou iig veel succes en ben benieuwd naar het eindresultaat!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

Hey Danielle, toch nog allemaal gelukt h

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

7

Het is gelukt :D en hij is t