1

Onderwerp: Welke spuitzak??

Vaak lees ik hier dat het beslag met een spuitzak in de papiertjes wordt gespoten. Ik deed het tot nu toe altijd met 2 lepeltjes en dat werkt ook niet ideaal. Dus vandaar mijn vraagje welke spuitzak jullie hiervoor gebruiken? Ik had er nog 1 liggen van de Hema maar die heb ik van ellende weggegooid. Kon ik niks mee, was veel te stijf.

Groetjes Janny

2

Re: Welke spuitzak??

weg werp van de hebshop is wel werk het fijnste of een linne dei kun je telkens schooon maken en laten drogen en dan weer gebruiken

succes

Een plastic zakje gaat ook goed dan het hoekje wegknippen dus je kan zelf je grote van het gaatje bepalen.

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

4

Snoepzakken werken ook goed voor het spuiten van dijkjes e.d., met spuitmondje erop dan he?
CC's vul ik altijd met de ijslepel (met zo'n 'schrapertje') dat gaat echt ideaal!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5

een ijslepel!!

6

tom poes schreef:

CC's vul ik altijd met de ijslepel (met zo'n 'schrapertje') dat gaat echt ideaal!

Hoe ziet zo'n ijslepel met schrapertje er uit? Kan me er niks bij voorstellen.

Groetjes Janny

Ik heb gewoon een soort plastic-linnen achtig ding, van de hema. Die is met verschillende spuitmondjes. Kan je steeds afwassen en hergebruiken.
werkt echt prima!

groetjes van Marloes

8

Die van de Hema had ik dus ook maar die vond ik zo stijf. Kon ik niet mee overweg.

Groetjes Janny

mm jammer! die mondjes zijn echt ideaal....
sorry zie t net staan ... moet beter de openingspost lezen!!

die snoepzak vind ik t beste idee. Dat lijkt mij fijn en soepel maar toch nog stevig genoeg.

groetjes van Marloes

10

Ik gebruik heel vaak een plastick wegwerp spuitzakjes...werkt heel goed...met een ijslepel vind ik niet fijn werken...maar ja...dat moet ieder voor zich uitvinden ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl