Onderwerp: psz taart en mijn 1e stapeltje.
De taarten heb ik al even geleden gemaakt maar vergeet ze iedere keer te posten, dus nu moest het er maar een keertje van komen. vanwege mijn huidige zwangerschap komen er voorlopig even geen taarten meer van mijn hand, want de gedachte alleen al maakt me misselijk en ook het kijken ernaar, het vreemde is dat ik wel alles kan eten etc!!
De 1e taart was een opdracht van de peuterspeelzaal van mijn zoontje. Ze hadden een ingepakte trommel met van die glijende waxinelichtjes.....levensgevaarlijk. dat kon ik niet aanzien en heb dus een heuse verjaardagstaart gemaakt!
Mijn fondant moets op, maar wat een ellende was dat zeg, met wat kunst en vliegwerk heb ik het er enigszins normaal opgekregen maar ggrrrrrr........wel wat grijze haren erbij hoor.

De 2e opdracht was vor een colega van mij, had al 2 cars taarten gemaakt en daarvan was ze zo onder de indruk dat ik ook nog een keer een vette fooi kreeg. deze was voor haar dochtertje. Vulling: 4 vruchtenjam en Bc en kersenvlaaivulling en BC. De taart kreeg alle lof, ben hem gaan brengen want was erg nieuwsgierig waar en hoe ze woonde ( erg he), ook deze keer weer een flinke fooi en een klik tussen onze 2 zoontjes!. Ondanks het weer ging het redelijk, want het was warm zat! gelukkig droogde de strik redelijk en de 1 en het kroontje ook.

http://lovebelscakes.mijnalbums.nl/