1

Onderwerp: Tuxedocookies

Aloha,

Voor de opening van de tentoonstelling "De Ideale Man" in het gemeentemuseum in Den Haag mocht ik de "give aways' maken. De tentoonstelling is van de afdeling Mode en Kleding.

Ik heb MET HULP  400 koekjes gemaakt.
Het was a hell of a job... maar erg leuk!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VHKSNK8D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-INJPZPRD.jpg

Toen ik wegging kreeg ik zelf ook een koekje   :o  en moest toezien hoe mijn voorganger ook een koekje kreeg, het cellofaantje eraf rukte en het koekje in 1x in zijn mond stak.... auwwwch dat deed wel zeer.

Groetjes,
Efje

2

Re: Tuxedocookies

Dat ziet er prachtig uit, net als de overhemd!!

3

schitterend meid, echt super!!!

4

Wat mooiii!!!!! maar wat moet dat een werk geweest zijn zeg, 400 stuks! Je hebt wel eer van je werk. Irritant dat sommige mensen zo lomp kunnen doen h

5

En ze zijn erg leuk geworden! Kan me voorstellen dat het een pittige klus was!

6

wat een leuke opdracht, gefeliciteerd! En heel mooi geworden!

7

Wauw wat een eer om die koekjes te maken! Hetzelfde geldt voor de overhemdtaart. Maar om iemand dit voor je neus te zien, doet wel pijn ja. Maar niet iedereen snapt en ziet hoeveel tijd er in 1 zo'n koekje zit, helaas! Maar ze zien er prachtig uit :)

8 Laatst bewerkt door Alexia (27-07-2008 18:07)

heel erg mooi geworden zeg

9

Jeetje...wat een werk...en zo ontzettend leuk om te zien...schitterend!!!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

10

Helemaal geweldig en super leuk....en 400 wow das nie mis, gelukkig had je hulp en wat een naar gedrag vertoonde die persoon.....ik las het en leefde helemaal mee kan hij niet eerst effe er naar kijken voordat het naar binnen gaat......een man zeker....hahaha

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

11

400 :S ik ga me er maar niet aan wagen, vrees ik.

Maar ze zijn geweldig!

En die vent die in

12

400 stuks, wow, maar wat zien ze er ongelofelijk mooi uit!! :thumb:

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

13

Jemig mens, wat veel zeg! Maar het ziet er super uit!

Linda-S schreef:

ik had het laatst weer met een taart; de doos ging open het mes werd er in gejast en voor iedereen hem gezien had lagen de brokstukken al op bordjes gekwakt... Diep ademhalen en...
gelukkig hebben we de foto's nog! ;)

Ik snap niet waarom mensen dan zo'n (relatief) dure taart bestellen. Ga dan naar de C1000 ofzo! Zonde!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

14

Pfff sommige mensen!! En niet alleen kerels hoor.

Toen ik de overhemd taart afleverde zei ik tegen die mevrouw dat de deksel van de doos niet dicht kon (ik had de deksel verhoogd met lipjes). Ik vroeg nog aan haar om de taart van onderen aan te nemen met platte handen zodat ik de taartdoos op haar handen kon leggen.. "ja"zegt ze en drukte zo met haar duimen de deksel omlaag...Grrrrrrrrrrr.

Groetjes,
Efje