1

Onderwerp: barbie

alweer een half jaar actief met mijn nieuwe hobby. ik vind altijd zoveel leuke taarten op dit forum, en elke dag komen er zoveel nieuwe bij. het is een grote inspiratie bron. In een half jaar ben ik zo gegroeid in het taarten maken dat ik zou vergeten dat ik het maar pas doe. bijna elke week heb ik wel een taart gepland. een betaalde opdracht voor familie, vienden of collega, maar ook de cadeau en verjaardags taarten.......Ik show dan ook niet meer elke taart. de

2

Re: barbie

Ontzettend leuk! Mooi Barbiekleurtje!

Groetjes Sandra

3

Mooi gedaan zeg!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

4

Mooi hoog en inderdaad veel leuker een hele barbie :) Maar misschien iets lastiger.

5

je barbie ziet er mooi uit en dat je rok wat hoger is vind ik ook erg mooi.

groetjes brigitta
mijn blog:  http://thehighteastamper.blogspot.com/

6

Een mooie dame hoor!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

7

Looking good!

Grappig om al je spullies op de achtergrond te zien... bij mij is het ook net zo als ik bezig ben...
Ik vind het ook altijd leuk om een "making off" foto te zien. Ik neem het mezelf ook voor om foto's te maken als ik de taart aan het maken ben... maar dat vergeet ik altijd.

Groetjes,
Efje

8

Efje schreef:

Grappig om al je spullies op de achtergrond te zien... bij mij is het ook net zo als ik bezig ben...

Ja... lijkt mijn tafel wel als ik zit te prullen :lol:

Barbie is leuk! Goeie oplossing, ook.

9

Leuk idee inderdaad, maar dan hergebruik je de barbie ook niet want dan willen ze hem vast houden :lol:

10

Een heel leuk probeersel,denk dat ik eerst maar eens droog ga oefenen op mijn mold als ik al die verhalen erover lees.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

11

Zo'n hele Barbie is altijd leuker voor de jarige...ik geef ze altijd de kleertjes erbij ;)

Wat jij hebt gedaan is een goeie tip!

Ze is trouwens leuk hoor! :)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

12

ik doe er dus ook altijd de kleertjes bij. maar ik vroeg me dus ook af hoe andere dat nou altijd oplossen met de hoogte... ik zal vast niet de enige zijn met deze oplossing. :D

ik vind ze in iedergeval super om te maken