1

Onderwerp: voorstellen

hallo allemaal,

ik ga proberen om een echte verjaardagstaart voor mijn oudste zoon te maken in augustus. Ik ben mama van 3 kindjes , 2 jongentjes en 1 meisje. De oudste wordt 9 de middelste is 5 en mijn dochter is 3 jaar. De oudste ishelemaal gek van pokemon.

Omdat altijd iemand de taarten maakte voor mij, maar nu op vakantie is in augustus, moet ik het zelf doen, alleen zie ik door de bomen het bos niet meer. Wat een spullen zijn er te koop. Ik ben erg creatief en zie dit als een uitdaging. Wie kan mij helpen, zodat ik de goede spullen aanschaf en aan de slag kan, ik wil eerst even een soort proeftaart maken, zodat we wel een lekkere taart met de verjaardag hebben.

willen jullie me  helpen met waar ik het beste kan beginnen/??
groetjes
chanttie

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

2

Re: voorstellen

Welkom op dit leuke forum!

Je kan met de zoekfunctie zoeken op: beginner of starter,
of zulke trefwoorden..dan vind je een hoop informatie!
Er zijn al diverse topic's over geweest!

Je hebt o.a. nodig:

bakblik (bv springvorm)
biscuitmix (kan ook cakemix zijn)
fondant/marsepein of marsmallowfondant,
is maar net wat je lekker vind of fijn vind werken!
uitstekers..kunnen koekjesuitstekers zijn of glazen of uitstekers van de webshop..
een roller om je bekleding uit te rollen..kan ook een goed schoongemaakte pvc buis zijn!
botercreme om af te smeren..

kijk ook eens in de webshop hiernaast te vinden in de oranje balk,
dan zie je genoeg!
weet je het niet, gebruik dan de zoekfunctie of vraag het!

Succes met bakken/decoreren!
Fijne verjaardag alvast!

welkom op dit gezellige forum!!
Ben het eens met dianne, dat zijn zo ongeveer wel de basis materialen.
Voor uitstekers kun je ook even kijken in de klei-spulletjes van de kinderen (wel even goed afwassen natuurlijk) Er zijn ook hele goedkope uitstekers te koop bij bijvoorbeeld de xenos.
succes met bakken en decoreren!!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

Welkom op dit gezellige, leerzame en oh zo verslavende forum...veel plezier met bekken en decoreren...laat je ons je resultaat wel zien??? ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

5

hallo allemaal,

gisteren een (heel onverwacht maar heel erruugg leuk) workshop boetseren bij Wendy gevolgd in Boskoop, (heel verslavend) en vond het onwijs leuk. Ga vanmiddag even naar de action om nog meer dingetjes aan te schaffen en dan maar aan de slag. Ik ga eerst oefenen en met jullie hulp en adviezen gaat het vast lukken.

Ik laat uiteraard het resultaat zien, kan misschien even duren, maar het komt er aan.

groetjes
chantal

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

6

chanttie57 schreef:

Omdat altijd iemand de taarten maakte voor mij, maar nu op vakantie is in augustus, moet ik het zelf doen
groetjes
chanttie

Tsja, ook ik ga wel eens op vakantie. :D :lol:

Leuk dat je hier nu ook post meid, gezellig. :Y