1

Onderwerp: combi met lemon curd??

weet iemand een lekkere vulling voor bij lemon curd die buiten de koelkast bewaard kan worden?
Ik wilde graag citroen kwark taart pudding erbij doen maar dat kan echt niet met dit weer.
bedankt

2

Re: combi met lemon curd??

Ik zat een tijdje terug met hetzelfde probleem bij proeftaartjes voor een bruiloft. Voor de bruidstaart wil ik geen enkel risico lopen en dus wilde ik ook alleen maar 'veilige' vullingen laten proeven. Daarom heb ik bij de botercrememix een deel van 't water vervangen door citroensap (uit zo'n knijpcitroenflesje). Volgens mij heb ik 't een beetje fifty fifty gedaan, maar dat weet ik niet meer zeker. Ik weet wel dat ik 'n lading normale botercreme bij de hand had om 't hiermee nog een beetje te mixen voor het geval de creme te zuur was.
Vervolgens heb ik deze creme gecombineerd met partjes mandarijn en dus lemoncurd. Een heerlijke frisse vulling die erg in de smaak is gevallen.

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

3

Goed idee Glashill!

4

ik maak altijd een combi met kersenvlaaivulling...valt altijd erg goed in de smaak...

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

5

Ik maak er voor een bruiloft binnenkort 1 met lemoncurd en frambozen. Op bestelling hoor. Ik zou het zelf nooit kiezen voor een bruidstaart. Over het algemeen vinden mensen dit niet de lekkerste vulling!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.