Re: Witte bruidstaart :)
oo Mascha, tis echt schitterend! Wat een plaatje!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Witte bruidstaart :)
oo Mascha, tis echt schitterend! Wat een plaatje!
..................WOW.................
Schitterende taart zeg!
Erg mooi, alles in het wit!
PRACHTIG!!!!
Wat een plaatje!!!
Ik vind hem erg mooi. Super chique.
Hoi
Wauw, die ziet er schitterend uit. Erg mooi hoor!
Gr Gerda
Prachtig!
Dat wil ik ook als ik ga trouwen! 
fantastische taart, echt heel mooi met alleen wit, en die dust.
Heb ik ook al heel lang in mijn hoofd, alleen nog geen echte gelegenheid gehad om zoiets te maken.
Wauw Mascha, wat een geweldige taart!!! Onwijs mooi gedaan!
Kun je mij vertellen wat de taartmaten zijn en hoeveel stuks je daat uit haalt?
Groetjes, Jos
Wat een supertaart! Echt prachtig!
Een tip voor de matten: rol uit op de matten en kiep met mat en al over de taart. Hetzelfde principe als met een tafelzeil alleen zijn deze matten natuurlijk wat stugger. Je fondant rekt dan minder uit.
@ Lonestar: ik mail je wel even.
@ Petra 81: Zo had ik het ook gedaan, maar toen het los liet van de mat rekte het aan de zijkanten nog uit en je kan natuurlijk ook niet smootheren.
Maar ja, volgende keer beter, het weer was ook verscrikkelijk hoor, heel heet en supervochtig!
WOW!!! Ik hoop dat ik dit niveau ooit nog eens ga halen, wat een beauty...
Ziet er waanzinnig mooi uit.........echt super!!!!!!!!!!!!!!!!
prachtige taart!!
Jeetje Mascha, wat een prachttaart.....
superchique
greetsz KiT
@ Lonestar: ik mail je wel even.
@ Petra 81: Zo had ik het ook gedaan, maar toen het los liet van de mat rekte het aan de zijkanten nog uit en je kan natuurlijk ook niet smootheren.
Maar ja, volgende keer beter, het weer was ook verscrikkelijk hoor, heel heet en supervochtig!
Ja die warmte is echt een ramp! Maar ik vind hem echt super gelukt hoor!
Jee, nou die is zeker goed gelukt. mag je best trots op zijn.
Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.
.......................................................WAUW.........................................................
Val helemaal stil hiervan........................wat een schitterende bruidstaart is dit zeg 
oooo Mascha, wat een mooie taart.

wow wat een mooie taart
prachtig
gr marie
Ja een echte bruidstaart zoal het hoort!! Geen plek voor suikerdiamantjes? :-)
Weer zo'n leuke taart, ik zie er altijd veel van je maar niet altijd tijd om te reageren maar deze is toch echt leuk, een plaatje!!
Maar hebben jullie altijd echt zo'n last van de warmte? om de taart te bekleden of om te vullen enz? ik heb wel eens een taart buiten gemaakt!!!
Hoi,
Wat een pracht exemplaar, ik heb net 2 bumbataarten weg kunnen gooien omdat ze wegdreven ( zie babbel na het bakken), Maar dit is een waar huzarenstuk is hij heel op de lokatie aangekomen??????
Chapeau, Chapeau.
is hij heel op de lokatie aangekomen??????
Chapeau, Chapeau.
Ja, ik heb hem in gedeelten gebracht hoor. De bovenste los, de onderste ook en de middelste 2 op elkaar. Omdat ik dan de linten had als afwerking, en niet nog daar een randje hoefde te gaan spuiten. Moest alleen even wat bloemetjes erop 'lijmen' (icing zak toch mee) en toen was het klaar.
Ik kreeg een mail van het bruidspaar dat hij erg mooi en lekker was, dus ik ga ervan uit dat hij niet ingestort is 
Erg fijn dat jullie zo enthousiast zijn! Doet me goed
Ik had zelf niet zo'n goed gevoel erbij, het ging allemaal niet zo soepel als ik wilde, en dat terwijl ik al zo lang naar deze taart uitkeek, omdat ik het ook echt een mooie vind (qua ontwerp zeg maar, zo iets zou ik ook kunnen uitkiezen). Misschien júist daarom.
Dus dank allen voor deze lieve woorden 
Ik zeg altijd dat als ik ooit een bruidstaart nodig heb, er een wil met veel kleuren. Maar ik begin te twijfelen.. wat een fantastische taart!
Moest zelf dit weekend even snel een klein taartje maken en ik dacht nog, je zou met dit weer maar een bruidstaart moeten maken...
Maar er is helemaal niets van te zien, je hebt echt een geweldig strakke taart gemaakt!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Witte bruidstaart :)