1

Onderwerp: nog een van hoe doe ik het niet

http://www.guardian.co.uk/lifeandstyle/ … mour.cakes

Dan zie je wel dat mensen het onderschatten. Let op hoe aangebrand de cakes zijn ! Het zijn geen chocoladecakes !

2

Re: nog een van hoe doe ik het niet

Oh wat erg. Ze weet precies wat voor taart ze wilt maken, en dat is een prachtige taart,
ze weet alleen niet zo goed wat ze doet..

Groetjes Laura!

3

*Fronsende wenkbrauwen*, maare, het eindresultaat is nog niet eens zoooo beroerd toch?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

4

:D ik voel me al een hele professional als ik dit zo zie..
wel heel aandoenlijk vind ik het.. En idd het eindresultaat valt me niet eens zo tegen, goed camerawerk denk ik! :D

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

5

Ha ha ha die zwarte cakes.....zo zie je er niets van.....behalve dan door dat gescheurde stukje bekleding...hi hi. Grappig. Ik zou het niet durven te laten zien hoor. :D

6

Hihi, grappig filmpje. Ze zit zelf ook een beetje: "don't know if it's a laugh or cry."

Ze doet gewoon na wat er in het boek staat :D Dat op internet zetten, stoer, haha.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

7

en ze heeft een mooie jurk aan vind ik

Groet Corinne

8

Whaha wat grappig opzich een leuke taart haha!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

9

Glamour baker, haha, dan kan ik al bakken voor de president!!!!
Wat een tobberd, maar het resultaat valt me niet eens tegen....

Groetjes van Mandy
Bekijk mijn taarten op www.taartenvanmandy.mijnalbums.nl

10

Oepsiepoepsie... dat je dit durft te laten zien :s. Je taart bekleden met 2 lappen van ieder de helft :o...

En in tegenstelling tot (enkelen van) jullie, valt het eindresultaat mij w

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

11

moet je goed luisteren als ze die eerste cake neerzet op het aanrecht, BOINK!!! volgens mij kan je met die dingen een ruit ingooien!!!
en waarom in vredesnaam, bekleed ze het in 2 delen??!! maar goed, ben het met carin eens, vind het niet mooi, maar wel heel stoer dat ze dit op internet zet!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

12

hahahaha die waterpas jeetje wat een gedoe en dan lekker al die zaagsels op de aanrecht. Ik hab maar 2 taarten gemaakt maar ik zou het niet in mijn hoofd halen om het in 2 delen op de taart te leggen.

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

13 Laatst bewerkt door Do (26-06-2008 23:25)

Eigenlijk weet ze niet wat ze moet doen en doet maar wat...vind het echt stuntelig overkomen...opzich is de taart leuk, maar het is niet mooi gemaakt...wat een afgang.

Vraag me af hoe die zal smaken...volgens mij kun je na het eten van deze taart een afspraak maken bij de tandarts...jakkes.

Eigenlijk mag ik hier niet zo over oordelen, maar het kan gewoon niet vind ik zoals zij bezig is...geeft ons taartenbaksters een slechte reputatie :(

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

14

proest.....ik krijg mn bekleding ook neit altijd mega strak....maar wel uit 1 stuk, en netter dan dit.

Overigens kan je wel zien wat je met een beetje oefening al voor elkaar zou kunnen krijgen. De "echte" taart is nl wel erg mooi, met alleen een lintje of 2, en hier en daar een dotje icing..

15

Ik vind het geluid zo leuk als ze het topje eraf snijdt ............dat er dan gewoon geluid is........al is het resultaat (van ver af) redelijk, volgens mij is hij niet te pruimen, keihard

Alles goed???? nee 3 fout

16

en toch had ik het gevoel, als ik zag hoe ze de taarten hanteerde, dat ze het nogal gedaan had...
maar 't is idd een tikkeltje slordig ;)

Men zegt wel: "Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?".

17

Ze werkt vanuit een boek, dus ze doet gewoon wat er in het boek staat en dat vertelt ze dan. Ze zegt ook dat ze heeft gesmokkeld en kant en klare fondant heeft gekocht.
Volgens mij zag ze de taart in het boek en dacht ze, laat ik die eens gaan maken.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

18

hihi hoe ze die fondant aan elkaar plakt....

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

19

Haha, op zich wel schattig. Tja, je moet ergens beginnen toch. :P Al is het niet mijn manier van werken, zelfs niet bij m'n eerste taart :)

20

zij laat tenminste zien dat ze het uit een boek doet en alles stuk voor stuk leest. ze komt er dus eerlijk voor uit dat ze het voor het eerst doet (of in iedergeval nog weinig gedaan heeft). dat vind ik meer respect verdienen dan die andere met dat busschort om. ik kan dit wel waarderen zo hoor ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

21

Ik vind het wel aandoenelijk om te zien hoe zij haar best doet.
Volgens mij is dit haar eerste taartproject en is ze er mega trots op.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

22

ik vind het knap dat ze het laat zien hoor,

maare ze stak haar vinger in haar mond, hoop wel dat ze der handen daarna gewassen heeft:P

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

23 Laatst bewerkt door Sansan (27-07-2008 16:28)

Ik voeg mijn link maar even hierbij, vond het op Marktplaats en het ziet er t

24

ha ha, ziet er niet uit, misschien moeten we de link doorsturen van deze site, misschien leert hoe het wel moet.

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

25

Mijn god die taarten moeten gortdroog zijn, kheb niet eens gezien of dat ze hem gevuld heeft!

Mmm das pas lekker!