1 Laatst bewerkt door chadyl (25-07-2008 20:59)

Onderwerp: Kabouter Plop geboetseerd

Voor de eerste keer na de workshop echt geboetseerd, kabouter Plop dus.
Vond hem wel vrij groot en na t wegen bleek ie 300 gram te zijn :-P iets te zwaar dus, maar ja weer een les voor de volgende keer he :-) de klant was er erg blij mee dus daar gaat het tenslotte om. De boom is van een ronde cake gemaakt dus die is minder zwaar :-) Heb het geheel voor de zekerheid wel ondersteund met dowels.
Vulling combi bokkepootjes met jam en botercreme. En oh ja, zoals de meesten wel zullen zien heb ik m enigszins gekopieerd van hier van t forum :o, weet zo even niet meer van wie, maar was wel erg blij met zo'n duidelijk voorbeeld! Thnx!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-34UWWX6U.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-JBOANSJO.jpg
Oh ja en de klant vond hem super, heb meteen een volgende bestelling voor september binnen ! :-D

2

Re: Kabouter Plop geboetseerd

die is leuk geworden :thumb:

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

3

mooi geboetseerd hoor!

groetjes samira
mijn taartjes

4

Ziet er leuk uit!

5

Mooie strakke taart en een mooi geboetseerde Plop! Lijkt me niet echt makkelijk!

6

Wat een leuke plop zeg!! Ik heb voor morgen een plop-taart, maar wel met een gewone puzzel.

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

leuke taart zeg!! :thumb:

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

8

Hij is leuk geworden.
Groetjes Daantje

9

Knao gedaan hoor! Vraag me even af hoe je nou die zijkanten van de taart zo hebt gekregen. Het ziet er namelijk uit alsof je het gespoten hebt, en dan de zijkanten lichter zijn. Grappig effect!

10

Wat een leukerd! Hij is mooi geboetseerd!

11

wat een leukerd!
je taart is ook mooi strak!

groetjes mariska

12

Allemaal bedankt voor jullie leuke reacties!

Babs schreef:

Knao gedaan hoor! Vraag me even af hoe je nou die zijkanten van de taart zo hebt gekregen. Het ziet er namelijk uit alsof je het gespoten hebt, en dan de zijkanten lichter zijn. Grappig effect!

Hoi Babs, de zijkanten zijn gewoon hetzelfde als de bovenkant, ik denk dat het komt door de weerschijning van het gouden taartkarton :-)

13

Erg knap gedaan hoor!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

14

Hij is erg mooi gedaan.........

Vele en lieve groetjes Nicole

15

Wat een leuke taart, plop heb je leuk geboetseerd :Y

16

Wat een leuke plop,heel mooi geboetseerd zo tegen een boom aan,heel de taart is leuk.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl