26

Re: Vandaag ben ik 12,5 jaar getrouwd

Hihi, herkenbaar taartje hoor! Ik vind 'jouw' gezicht, haar en handen heel mooi gedaan! Enne gefeliciteerd, hoop dat het gisteren andersom was wat betreft relaxen en werken :+

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

27

Nou vooruit ;) ......... bij deze dan nog een keertje......... GEFELICITEERD JOLANDA MET JULLIE 12,5 JARIG HUWELIJK :D......ook ben ik hier een dag te laat :lol:
En het blijft een leuke geinige taart.

Groetjes Angelique

28

Jozien schreef:

Hihi, herkenbaar taartje hoor! Ik vind 'jouw' gezicht, haar en handen heel mooi gedaan! Enne gefeliciteerd, hoop dat het gisteren andersom was wat betreft relaxen en werken :+

Dat komt omdat ik de rest van het gezin al even wat eerder gemaakt heb (lees april) en toen ook de vormpjes nog niet had en de ogen schilderde.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

29

Gefeliciteerd! Super leuke taart heb je gemaakt!
En daar is dan je aanrecht. Op de beurs stond ook een taart met een aanrecht,moest toen nog aan je denken.

30

heel erg leuk :D

31

Nog gefeliciteerd en wat een leuk taartje!! Heel leuk gedaan :Y

32

Gaaf en nog van harte! Heel leuk gedaan.

33

Whaha loop ik net langs mijn stolp heen. He er ligt nog een arm. Huh? Heeft niemand gezien, inclusief ikke, dat het meisje een arm mist :lol: :lol:

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

34

hilarische taart en ja......wat is er aan de hand als je vrouw ineens de kamer in komt rennen...........dan is de ketting vanaf de keuken te lang :lol: hier ook een welbekend geintje
Gefeliciteerd en op naar je feest en bijbehorende bruidstaart

Alles goed???? nee 3 fout

35

Do schreef:

Hier log ik speciaal voor in.....

Jo....wat fantastisch tafereeltje....whaahahahahahahaahaahhahaaaaa....die ketting :lol:

Gefeliciterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrd en mogen er nog tig jaren erbij komen :Y

Nou vooruit dan...als jij wilt dat het een dweil is...maar ik vind anders :D :D :D

Wens je een hele fijne dag toe met je gezin...veel plezier ;)

Hihihi lekkker late reactie maar ik had al gezegd dat ik hem kei gaaf vond!!
Enne Do ik sluit me nog steeds bij jpu aan hooor.......een dweil........jaja?! O-) O-)

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

36

nog van harte gefeliciteerd!
En wat een ongelooflijk leuke taart! :D
Echt grappig

Stap binnen in een wereld vol taart
http://www.taartwereld.nl  |  http://taartwereld.blogspot.com/