1

Onderwerp: Beertje voor Emma

Tja en dan word je 7 en ben je op vakantie. Kun je dan wel een taart voor me maken maken mama?? Tuurlijk schat. Thuis het kapsel gemaakt en doorgesneden. Zo ingevroren, meegenomen in een vriestas met koelelementen en op het vakantieadres weer in de vriezer gekieperd. Twee boxen met benodigdheden mee (alsof we al niet genoeg mee te slepen hadden met drie kids :-)) en in twee avondjes deze taart inelkaar geknutseld. Er moesten iig vlinders op draadjes op en hij moest geel zijn. Vrij weinig eisen voor een meisje van 7 toch?? Jammergenoeg bobbelde hij nogal aan de zijkanten maar voor de rest wel aardig gelukt. Het snoetje van het beertje wist ik niet meer en natuurlijk geen internet bij de hand om even te checken hoe het ook alweer moest. Nou ja, Emma was superblij en binnen een kwartier was ie helemaal op :-)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EMGBFW67.jpg

Gevuld met abrikozenjam en mandarijntjes.

groetjes,

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

2

Re: Beertje voor Emma

Nou het was de moeite waard! Mooie taart! En leuk dat beertje met die vlinders in zijn hand!

3

Leuk gemaakt!

super leuk! geweldig zeg zo'n mams die op vakantie een taart voor je maakt!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

Wat een lief taartje!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

6

Zo verslaafd zelfs op vakantie nog taartjes maken :lol:
Maar het is wel een heel leuk taartje geworden!

7

oh wat een schattige taart, mooie kleuren en heel mooie boetseersels!!

Een heel erg leuke taart!!!!Lief dat beertje!!

9

Leuke taart :), gefeliciteerd met je dochter en nog een fijne vakantie.

Voor meer foto's van mijn lekkere creaties volg link
http://www.dushicakes.nl/

10

Wat een lief beertje,ziet er heel leuk uit.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl