Re: O nee ... toen ging het hélemaal mis!
whihihihi leuk verhaal!!! het ziet er gewoon leuk uit hoor!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » O nee ... toen ging het hélemaal mis!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
whihihihi leuk verhaal!!! het ziet er gewoon leuk uit hoor!!!
Ik zit me toch een breuk te turen waar dan dat puntje uit is! Boven die roze roos zeker? Ik vind hem heel erg mooi trouwens, ook zonder puntje, haha
Ja, boven de roos in het midden inderdaad. Het wit dat je daaronder ziet, is de schaal waarop de taart staat 
Ik zit me toch een breuk te turen waar dan dat puntje uit is! Boven die roze roos zeker? Ik vind hem heel erg mooi trouwens, ook zonder puntje, haha
Nou dat doe ik ook al, volgens mij is er helemaal geen stuk uitgehaald.
En anders is het onzichtbaar.
Jeetje wat een verhaal zeg! Het zal inderdaad wel komen door het afsmeren, dat je fondant smelt. Ook zweet het vaak even als het uit de koelkast komt, maar dat gaat wel over na een paar minuutjes. Ik vind hem wel supermooi hoor! Ik vind dat zowiezo al heel knap hoor, die bloemen van icing! Heel leuk, vol en vrolijk!
Hahaha, leuk verhaal hoor, heel herkenbaar ook. Gewoon steeds iets verzinnen als het niet helemaal gaat zoals het moet, dat is een sport
Erg mooie bloemen heb je gespoten trouwens, mooie kleurtjes zo!
Wat een verhaal, eind goed al goed! Enne zelfs met puntje eruit is ie prachtig!
prachtig gedaan!
Ziet er na jou stress wel heel erg mooi nog uit hoor.
Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.
Prachtig mooie taart met een geweldig verhaal.
Hahaha, wat een leuk verhaal bij een prachtige taart! 
Ik moest even goed zoeken met die witte onderplaat; je ziet bijna niet dat er een stuk uit is zo op de foto.
Haha, gewoon volhouden dat het zo hoort! 
Prachtige bloemen in mooie kleurtjes trouwens!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » O nee ... toen ging het hélemaal mis!