1

Onderwerp: Verlanglijstje Amerika

Ik zie hier wel eens voorbij komen dat mensen een verlanglijstje meegeven voor taartspullen, aan mensen die op reis gaan naar Amerika.

Mijn zusje gaat over 2 weken naar San Fransisco, maar nu vroeg ik met af wat nu de moeite waard is om haar mee te laten nemen wat we hier niet hebben of wat duurder is.

Mijn vraag is dus eigenlijk, wat hebben jullie op je 'Amerika verlanglijstje' staan of wat zou je aanbevelen om uit de VS mee te laten nemen?

Bedankt voor de tips!

-*- Ieder moment is een taartmoment... -*- www.joyceschut.nl -*-

Re: Verlanglijstje Amerika

oh... ik ben jaloers!!!!!!... zucht...
maar joyce, ik weet t niet precies. Mijn schoonzus is een tijdje geleden naar de usa geweest en had allemaal wilton spullen bij zich voor mij, als cadeautje. Weet dus niet wat het haar gekost heeft, maar uit nieuwsgierigheid heb ik op wilton.com gekeken en vergeleken met onze prijzen, en daar zie je dat het nogal scheelt! Die spulletjes heeft ze trouwens gewoon in de supermarkt gevonden, zo;n grote amerikaanse.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Fat Daddio's taartpannen!!!
Allerlei leuks van Wilton.
Verder kun je wat webwinkels afstruinen en kijken wat interessant is. je kunt ook dingen alvast bestellen zodat zij het kan afhalen, of als zij een vaste verblijfplaats heeft, kun je spullen daar laten bezorgen, hoeft zij het alleen nog maar mee te nemen :)

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

Ik ben zelf ook net naar Amerika op vakantie geweest en had een hele lijst meegenomen om te kopen,maar heb helaas niet alles kunnen vinden,de grote supermarkten verkopen ook wel Wilton spulletjes en daar heb ik ze gevonden(walmart)helaas geen winkels kunnen vinden met alleen maar taart decoratie spullen.
Het is in ieder geval stukken goedkoper dan hier!!!
Succes!!

5

Hoi!
Ik ben net terug uit Amerika en de prijzen vallen wel mee. Ik vond dat Wal-Mart niet echt veel spullen had. 'Michaels' daarentegen wel.