1

Onderwerp: bestelling binnen en ik snap het niet

ik heb vandaag me bestelling binnen gekregen en  ik had die set besteld  van al die verschillende bloemen. er zat een boek bij en dat heet beautiful gumpaste flowers. hopelijk weten jullie wat ik bedoel nu.

er zitten twee witte dingen bij lijken op een soort houders en  een geel plastic rechthoekig dingetje met een lapje doorzichtig plastic erover heen. ja ik weet dat het ingewikkeld klinkt maar ik weet niet wat ik er mee moet.  het komt ook niet voor in het boek. ik snap er niks van kan iemand me zeggen wat het is en waarvoor het is.

dank je wel alvast

2

Re: bestelling binnen en ik snap het niet

heb je geen foto van die "vreemde dingen"??

3

ik heb de set ook en volgens mij moet je dat in die plasticjes rechtop zetten en dan kan je blaadjes aan steeltjes er over hangen om te laten drogen.Zo iets was het.Ik had ergens een plaatje op internet gezien.Maar ik heb het ergens in een doos gegooid en gebruik het nooit.

4

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4QQ6VAHW.jpg

dit is ie.. nou van die blaadjes snap ik nog steeds niet hoe je dat moet doen dan.

ik krijg het ook niet fatsoenlijk in elkaar gezet

5

naomitje schreef:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4QQ6VAHW.jpg

dit is ie.. nou van die blaadjes snap ik nog steeds niet hoe je dat moet doen dan.

ik krijg het ook niet fatsoenlijk in elkaar gezet

het lijkt mij het meest logisch dat het gele dingetje een 'werkblad' is. je doet een blaadje van een bloemetje eronder en vouwt de doorzichtige flap erover en dan kun je op de flap je roos maken

maar ik weet het niet hoor, ik zeg ook maar wat ;)

Groetjes van Marleen

6

nee want die witte dingen die horen erbij!  hahaha ik snap het zelf ook niet meer. ze zaten samen verpakt. die witte dingen  moeten dus oiets met dat gele te maken hebben alleen wat en hoe

7

Even de webshop een mailtje sturen.

8

Ik heb hem ook en heb me ook al vaak afgevraagd waar het voor dient. In het boek staat op de eerste bladzijden precies wat er in het pakket zit en welke bloemen je waarmee kunt maken, maar dat ding wordt niet genoemd. Ben ook benieuwd.

9

Jozien heeft het wel eens uitgelegd, maar dat is al even geleden. Zou ook niet weten op wat voor steekwoorden je daarvoor zou moeten zoeken :S

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

10

Gevonden! Maar jij had het antwoord nooit kunnen vinden op het forum :o
Maar goed, het is dus een praktice-board. Die 2 standaardjes daar kan je een ezeltje van maken waar je dat gele kaartje op zet. Je kan het niet soepel in elkaar zetten ;) Maar dat hoort dus wel. Evt. even vijlen zodat het niet stuk gaat.

Als je spuitwerk doet, kun je  je voorbeelden hier onder het doorzichtige plastic schuiven en naspuiten. De standaards zijn ook handig voor het kunnen spuiten van stringwork (zie Wilton site)

Bovenstaande is een combi van de antwoorden van Jozien en Nathalie :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

11

Oke,we begrijpen het helemaal :think:

:lol:

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

12

natasja147 schreef:

Inderdaad...:nooo  O-)

13

kids4co schreef:
natasja147 schreef:

Inderdaad...:nooo  O-)

De witte "plaatjes" hebben in het midden een inkeping zitten. Die schuif je in elkaar en dan heb je een soort schildersezeltje. Alleen die inkepingen passen niet perfect. Althans bij mij niet.

14

oooohhhh zoooo ja snapte de eerste uitleg ook niet helemaaal

effe proberen

ja hij zit in elkaar nu snap ik het hahahahahah duurde even maar ja   

bedankt!!!!