1

Onderwerp: slagroom snap er niks van

hallo,

ik ben op zoek naar een slagroomrecept wat ik vorig jaar hier op dit forum een keer ben tegengekomen. ik ben al alle pagina's in ingezonden recepten afgegaan maar ik kan het niet meer vinden, kan het weggehaald zijn?

het was een behoorlijke discussie over hoe je goede stevige slagroom krijgt, er was iemand (weet helaas niet meer wie :nooo ) die toen een recept poste iets met eieren enzo..
had het in die tijd bij mijn favorieten geplaatst maar mijn comp had het een keer opgegeven en ik was alles kwijt!

weet iemand mischien nog waar ik het over heb??

groetjes samira
mijn taartjes

2

Re: slagroom snap er niks van

Ik ken dat recept niet, maar wel weet ik dat als je ipv "gewone" suiker, poedersuiker (liefst natuurlijk nog suikerbakkerspoeder, maar anders de gewone) toevoegt aan de slagroom, je al veel stevigere slagroom krijgt.

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

3

Ik en sinds een tijdje helemaal fan van aangevette slagroom, recept in de menubalk hiernaast.
Super slagroom die mooi stijf wordt en heel goed te spuiten is!

4

hee wat doet mijn berichtje hier nou?? hmm :think: ik dacht toch echt dat ik hem bij ingezonden recepten had geplaatst.. ach ja.

maar aangevette slagroom met bakkerspoedersuiker duss..oke dat ga ik dan effe proberen. bedankt!

groetjes samira
mijn taartjes

5

sammie schreef:

hee wat doet mijn berichtje hier nou?? hmm :think: ik dacht toch echt dat ik hem bij ingezonden recepten had geplaatst.. ach ja.

maar je zend toch ook geen recept in? ;)

Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.