Re: Het zonnetje lacht, de lucht is blauw....
Wat een enige taart is dit geworden! Heel mooi!
Groetjes,
Irene
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Het zonnetje lacht, de lucht is blauw....
Wat een enige taart is dit geworden! Heel mooi!
Groetjes,
Irene
jeetje 10 uur maar het resultaat is er ook naar hij is fantastisch en diegene waar ie voor is zal hetzelfde zeggen. je bent er wel lang mee bezig geweest maar hij is dan ook prachtig geworden.
een dikke 10+
gr van marijke
super moooooiiiii gedaan, ook zo veel detail, en super geboetseerd knap gedaan!!!
Ja wat moet dat worden als ze 3 of of 5 wordt hihihhihih!!!!!!
Hai Nelleke,
Wat is ie goed gelukt zeg.
Die tubbies had je al eerder laten zien begrijp ik? Nou, dat heb ik dan even gemist, maar ik ben blij dat ik deze niet mis heb gelopen.
Hij is helemaal leuk, je tubbies super en nono en ik ben verliefd op je tubbietoost. 
Ik hou niet van Teletubbies, maar deze taart is wel heel erg leuk!!!! Alles ook goed in verhouding.
Hij is echt superrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ik vind hem geweldig
mijn zoon wordt ook 2 binnenkort en ik vind dit wel een mooi idee misschien dat ik zo iets wil proberen
maar wel veel werk knap gedaan hoor
Waw! Wat mooi! En de details zijn fantastsich!!! Heeeeeeeel erg mooi vind ik!
Wauw een hele leuke taart!
Wat een mooie taart zeg! Super zeg al die details.... Enne 10 uur... vind ik nog meevallen voor zoveel kleine detaildingetjes.... !
Hoi hoi,
Wat een geweldige taart !!!
Nu is mijn vraag natuurlijk. Maak je die ook voor iemand anders? En kan je die dan bezorgen / versturen of wil je dat hij opgehaald word?
Ik hoor het graag van je okay?
Groetjes,
Selina Lejeune-Jens
Prachtig, schitterend, geweldig!!!! 
Ik vind hem dus erg goed gelukt en ook heel mooi...:lol::lol:
Geweldig! Super mooi gemaakt! En erg leuk om te kijken! Mooi geboetssert! Vind noonoo ook erg goed gelukt!!
Hoi Nelleke, zou je mij willen mailen op info@drwax.nl
Ik wil wel zo'n geweldig mooie teletubbie taart !!!
Ben benieuwd naar jouw info.
Groetjes,
Selina Lejeune-Jens
Wow, wat zijn je Tubbies goed geluktzeg! Dat wordt een knaller op de verjaardag!
dit is er nu echt eentje waar je pijn van in je buik krijgt.....
van het aansnijden dan 
superleuk!!
Wat een geweldige taart zeg, Nelleke. Daar zou Britt ook errug blij van worden denk ik.
Maar wat een werk...petje af!
Groetjes van Karin
wat een super gave taart!!met oog voor detail
gemaakt.echt helemaal top 
WAUW .. heel erg leuk geworden!
Wat heb dat ontzettend goed gemaakt zeg....zo knap en zo strak alles....petje af hoor!!!!!
wauw wat is ie goed zeg!!!
super!!
Ik zag dat deze al van een tijdje terug is...heb ik helemaal gemist 
Zal alsnog even wat daarover zeggen: ...WAUW...wat een gave TT taart...super 
Zoveel details...zo leuk bedacht...wat een werk moet dat zijn geweest...knap hoor 
Echt geweldig!!!! Echt gewoon super en de teletubbies lijken precies en de gezichtjes die ze trekken en die stofzuiger.. gewoon wauw! 
Dankjullie wel hoor, leuk om anderhalf jaar na dato nog commentaar te krijgen 
Nelleke
Wow, in een woord:geweldig!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Het zonnetje lacht, de lucht is blauw....