1

Onderwerp: icing bloemen

ik dacht vandaga mooie vinders enb boemen te spuiten van icing maar de bloemen gingen helmaal uitvloeien dus was gewoon een hoopje icing

toen heb ik bij de icing poeder suiker bij gedaan maar dat hielp niet heb de icning mis van de webshop ligt het hier aan of ligt het aan mij
wie kan mij helpen

en wie kan mij helpen aan een how te do van bloemen spuiten in het nederlands
ik kan namlijk gene engels en zo als jullie wel licht kunnen lezen kan ik zelfs maar heel slecht nederland

de vilnders zijn wel heel goed gelukt

alvast bedankt

lorie

2 Laatst bewerkt door kiwi (23-07-2008 17:10)

Re: icing bloemen

Heb je het hele pak icing aangemaakt? Ik doe zelf altijd een hoopje icing poeder en hierbij water totdat ik het op gewenste dikte heb. Maar als je alles al hebt gebruikt heb je hier natuurlijk niets aan...

En heb je de zak wel goed gemixt? Soms zijn de ingredienten niet goed door elkaar wanneer het nog in de zak zit!

3

ik heb nog ene half pak en nog een heel nieuwe maar het is altijd al zo spuitbaar geweest maar de vlinders lopen niet zo uit en de b.loemen wel dat vind ik jammer
gebruiken jullie ook afgekookt water of gebruiken jullie gewoon water ik denk dat ik het van het weekend nog eens probeer dan dan iets minder water er bij

4

Dan is je icing toch te dun geweest.

5

En echt de inhoud van de zak goed mengen. Ik had laatst allemaal geel onderin de zak zitten.
Ik doe er gewoon warm water uit de kraan bij. Gaat altijd goed.

6

voor bloemen spuiten moet icing volgens mij vrij dik zijn...dus gewoon poedersuiker toe blijven voegen tot het dik is, bij uitlopen is het gewoon te dun.

Alles goed???? nee 3 fout

7

en met gekookt water kan je je icing wat langer bewaren als het nog niet gespoten/hard is. Omdat dan de bacterien dood zijn.

MIrjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.