26

Re: en haar naam is.....

Sh.t happens.....zo vervelend, maar je hebt een mooi taartje gemaakt!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

27

Tjonge jonge.........wat een kerel!Echt een vent!

Maar je taart is prachtig ......erg mooi zo met dat stikseleffect.

Groetjes Angelique

28

Goh wat een kl**tz*k zeg!!!  Ze zal blij geweest zijn met zo'n mooi en lief taartje!

29

de taart is gisteren opgehaald door haar broer (die moest ik toch al knippen ;) ) en toen hij thuis was belde oma gelijk op, bijna ontroerd hoe mooi ze het vond. ze bleef er over doorgaan": heb je dat helemaal zelf gemaakt? kan je het allemaal opeten, dat is toch zonde!!! heb je dat echt helemaal met de hand gemaakt? en dat matrasje ook? en die kleine dingetjes ook? hij is daar de vriezer in gegaan en gaat er vanavond weer uit. ze komt morgen zelf thuis uit het ziekenhuis, ze is tijdelijk bij haar moeder ingetrokken. daar is ook de kinderkamer helemaal ingericht. gelukkig is het een heel erg hecht gezin. dus dat gaat helemaal goedkomen. ik ben benieuwd wat ze morgen van de taart vindt... ik hou jullie op de hoogte...

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

30

Prachtig!!!!!! En zo te lezen heb je een hoop complimenten gehad....leuk hoor!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

31

Ach nee toch! Wat een verhaal! Dat is wel heel erg zielig voor haar. superlief dat je zo'n mooi taartje voor haar hebt gemaakt.... Hij is prachtig. sterkte voor je vriendin.

32

WAUW!!!!! prachtige taart zeg! die hou ik even in mijn achterhoofd voor mijn eigen kraamtaart!!

33

Verschrikkelijk verhaal, maar een hele mooie taart!

34

heel lief!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

35

Bah bah bah.
Niet je taart maar wat je verteld.

Je taart ziet er super snoezig uit.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/